mini
Aktualno

Minijeva zgodba v 80-ih sekundah

Avtomobilska znamka Mini se v ZDA predstavlja z zgodbo o svojem nastanku.

Oglas »Notranji pogon« (»The Inner Drive«) govori o nastanku prvega Minija, ki ga je pred več kot 60 leti zasnoval Anglež Alec Issigonis. Svetu je predstavil manjši, a učinkovit avtomobil, torej učinkovit tako po prostoru kot tudi porabi goriva.

Agencija 360i je Issigonisov potek ustvarjanja predstavila z različnimi kombinacijami sence, svetlobe in ilustracije. »Sanjavi« oglas obsega tako trenutek, ko se mu je utrnila ideja, kot tudi proizvodnjo in predstavitev prvega Minija novinarjem.

Zgodbo o znamki Mini si sicer lahko preberete v prispevku »60 let »mini« ikone«.

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji