Plakat
Aktualno

Plaktivat: slovenski kreativci združili moči v pobudi #ostanidoma

Slovenska oglaševalska stroka v okviru družbeno odgovornega projekta Plaktivat poziva posameznike k odgovornemu ravnanju v času »koronakrize«.

»Ad hoc« plakatni akciji se je pridružila večina slovenskih agencij; med njimi Innovatif, Formitas BBDO, Pristop, Grey, Luna \TBWA, Mayer McCann,Futura DDBin Saatchi & Saatchi. S kreativnimi rešitvami sodelujejo tudi študentje Akademije za likovno umetnost in oblikovanje ter številni posamezniki,. Vsa dela so objavljena v zbirki plakatov s pozivom #ostanidoma na profilu družbe TAM-TAMna Facebooku, ki jo večkrat na dan dopolnjujejo z novimi prispeli rešitvami.

 levo: Dominik Bagola in  Urban Zotl (Pristop), desno: Kristijan Andoljšek in Ana Ivandić (Innovatif)

Ideja se je porodila ob razmišljanju, kaj lahko v trenutni krizni situaciji naredijo oglaševalci, komunikatorji, oblikovalci in tekstopisci. Odgovor je jasen –lahko združijo moči, izkušnje in svoje znanje ter pomagajo z ozaveščanjem tudi v najtežjih trenutkih na jasen, močen in kreativen način. Pobudniki so s sodelujočimi navezali stik z nagovorom, da ne gre za klasičen Plaktivatov natečaj za oblikovanje mestnega plakata, temveč za »takojšnjo akcijo«. Kreativni izziv je bil jasen: priposamezniku aktivirati odgovornost, solidarnost in človečnost v boju proti koronavirusu.

 Levo: Mirna Ptiček(andGustav), desno: Kal Dečman (Formitas / BBDO)

»Za klasičen Plaktivatov natečaj, ki skupno traja tri mesece, v tej situaciji žal ni bilo časa. Vseeno pa smo začutili klic oziroma odgovornost, da izpostavimo problematiko, ki pesti vse okoli nas:situacija je namreč nova za nas in jimoramo ustrezno prilagoditi. Izpostavljanje družbenoodgovornih problematik skozi najstarejši medij je tako ali tako Plaktivatovo poslanstvo. Ker smo se morali hitro prilagoditi razmeram, sta namestnih plakatih objavljena samo dva poziva, medtem ko druga kreativna sporočila na temo koronavirusa objavljamo na družbenih omrežjih. Odziv me niti ni presenetil, saj sem vedel, da bomo znali stopiti skupaj ter ukrepati hitro, jasno in udarno. Verjetno smo komu dali tudi kakšno idejo, kaj lahko počne v samoizolaciji,« pripoveduje Tomaž Drozg, vodja Plaktivata in ustanovitelj TAM-TAM-a. 

 Levo: Katja Petrin Dornik, Matija Primc (Grey Ljubljana), desno: Špela Fabjan, Matic Kozinc (Luna \TBWA)

Intervju

zz
26. 04. 2025

Tiago Ribeiro je izkušen brazilski strokovnjak za digitalne medije, prepoznan kot eden od…

Preprost in zanimiv oziroma kreativen pristop je vedno najboljša pot. Danes so vplivneži nova oblika medijev in prišli smo do trenutka, ko je…

Tanja Pak
26. 04. 2025

Tanja Pak je izjemna umetnica, ki s svojo vizijo in ustvarjalnostjo premika meje. Pred…

Sama se sprašujem, ali je v današnjem času v poplavi hipnih impresij, površinskih vtisov in površnih diskusij sploh še moč najti čas za kontemplacijo…

hh
11. 04. 2025

Sašo Sever, vodja oddelka za odnose z javnostmi v Zavarovalnici Triglav, je postal…

Zaposleni potrebujejo jasno, transparentno in pravočasno posredovanje informacij, da razumejo spremembe in razloge zanje, občutek, da je njihovo delo…

Naši avtorji