skoda
Aktualno

Tudi Škodine oglase so snemali doma

S karanteno in samoosamitvijo so se različne blagovne znamke soočile na različne načine. Med tistimi, ki so tudi v tem času snemale oglase in nadaljevale z marketinškimi aktivnostmi, je proizvajalec avtomobilov Škoda.

»Zaradi karantene smo morali ostati doma, a naš inovativni duh ni počival. Modelčke treh Škodinih terenskih avtomobilov smo poslali trem nizozemskim ustvarjalcem in jih izzvali, naj doma posnamejo oglas,« so opisali idejo, iz katere so nastali trije oglasi. Pod njih so se podpisali producent Steffen Haars, režiser Johan Kramer ter Jurjen Versteeg in Ashley Govers iz studia From Form. Vsak od njih se je projekta lotil na svoj način, vsi pa so povedali, da so uživali v prostih rokah, ki so jih imeli med snemanjem, in zaupanju, ki jim ga je namenil naročnik. Oglase so v Škodi pospremili s ključnikom #DiscoverNewPossibilities (#odkrijtenovemožnosti).

Intervju

raw
12. 03. 2025

Minuli konec tedna smo obiskali otvoritev .raw laba, marketinške agencije, laboratorija…

Raw sami vidimo bolj kot laboratorij za znamke in ideje. Zakaj laboratorij? Ker ves čas inoviramo, iščemo nove rešitve, načine in poskušamo biti v…

zz
11. 03. 2025

Vizualna komunikacija je odlično orodje za spodbujanje medkulturnega dialoga in…

Razstava Strpnost je del globalnega umetniškega projekta Tolerance Project in s tokratno ljubljansko postavitvijo dosegamo že 210. izvedbo. Do danes…

zz
08. 03. 2025

»Matematike nikoli nisem imela rada, ampak reševanje komunikacijskih izzivov mi je bilo…

Interno komuniciranje je vodnik skozi organizacijske spremembe, daje novosti v kontekst, kaže pravo smer.

Naši avtorji