Tudi Škodine oglase so snemali doma
S karanteno in samoosamitvijo so se različne blagovne znamke soočile na različne načine. Med tistimi, ki so tudi v tem času snemale oglase in nadaljevale z marketinškimi aktivnostmi, je proizvajalec avtomobilov Škoda.
»Zaradi karantene smo morali ostati doma, a naš inovativni duh ni počival. Modelčke treh Škodinih terenskih avtomobilov smo poslali trem nizozemskim ustvarjalcem in jih izzvali, naj doma posnamejo oglas,« so opisali idejo, iz katere so nastali trije oglasi. Pod njih so se podpisali producent Steffen Haars, režiser Johan Kramer ter Jurjen Versteeg in Ashley Govers iz studia From Form. Vsak od njih se je projekta lotil na svoj način, vsi pa so povedali, da so uživali v prostih rokah, ki so jih imeli med snemanjem, in zaupanju, ki jim ga je namenil naročnik. Oglase so v Škodi pospremili s ključnikom #DiscoverNewPossibilities (#odkrijtenovemožnosti).