skoda
Aktualno

Tudi Škodine oglase so snemali doma

S karanteno in samoosamitvijo so se različne blagovne znamke soočile na različne načine. Med tistimi, ki so tudi v tem času snemale oglase in nadaljevale z marketinškimi aktivnostmi, je proizvajalec avtomobilov Škoda.

»Zaradi karantene smo morali ostati doma, a naš inovativni duh ni počival. Modelčke treh Škodinih terenskih avtomobilov smo poslali trem nizozemskim ustvarjalcem in jih izzvali, naj doma posnamejo oglas,« so opisali idejo, iz katere so nastali trije oglasi. Pod njih so se podpisali producent Steffen Haars, režiser Johan Kramer ter Jurjen Versteeg in Ashley Govers iz studia From Form. Vsak od njih se je projekta lotil na svoj način, vsi pa so povedali, da so uživali v prostih rokah, ki so jih imeli med snemanjem, in zaupanju, ki jim ga je namenil naročnik. Oglase so v Škodi pospremili s ključnikom #DiscoverNewPossibilities (#odkrijtenovemožnosti).

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji