Finska modna kolekcija, ki jo je navdihnilo delo od doma
Finski trgovec Prisma se je na fenomen »zoomanja« in z njim povezanih »trendov« oblačenja odzval z novo kolekcijo oblačil. Ta temelji na formalnem zgornjem delu in precej bolj sproščenem spodnjem delu.
Gašper Meden
Veriga supermarketov Prisma je v sodelovanju z agencijo TBWA Helsinki pri snovanju svoje nove ponudbe še kako upoštevala zdaj že precej zlajnano frazo »nova realnost«, ki v večji meri upošteva delo od doma. Lastno kolekcijo oblačil je tako predstavila v »sproščenem« duhu oziroma takšnem, na katerega se pri spletnih sestankih resnično ni bilo težko navaditi. Tako pri sestankovanju preko Zooma ne manjka stereotipov in šal o tem, kako šteje le zgornji oziroma vidni del »uniforme«, spodnji del pa je v času sestanka sekundarnega pomena.
Izhodišče kolekcije je tako dejstvo, da se vedno več zaposlenih za sestanke (na daljavo) obleče v pajkice, kratke hlače ali pa pač v svoje najbolj udobno oblačilo. »Z agencijo smo se domislili ideje, da združimo izbrana formalna in neformalna oblačila v popolno opravo za delo od doma in se s tem odzovemo na ta edinstveni fenomen oblačenja,« je povedal Minni Jaakola, podpredsednik marketinga v Prismi.
Ne le, da akcija natelela na dober odziv, ampak je prodajo oblačil povečala za šestnajstkrat v primerjavi z enakim obdobjem lani.