Prisma
Aktualno

Finska modna kolekcija, ki jo je navdihnilo delo od doma

Finski trgovec Prisma se je na fenomen »zoomanja« in z njim povezanih »trendov« oblačenja odzval z novo kolekcijo oblačil. Ta temelji na formalnem zgornjem delu in precej bolj sproščenem spodnjem delu.

Veriga supermarketov Prisma je v sodelovanju z agencijo TBWA Helsinki pri snovanju svoje  nove ponudbe še kako upoštevala zdaj že precej zlajnano frazo »nova realnost«, ki v večji meri upošteva delo od doma. Lastno kolekcijo oblačil je tako predstavila v »sproščenem« duhu oziroma takšnem, na katerega se pri spletnih sestankih resnično ni bilo težko navaditi. Tako pri sestankovanju preko Zooma ne manjka stereotipov in šal o tem, kako šteje le zgornji oziroma vidni del »uniforme«, spodnji del pa je v času sestanka sekundarnega pomena.

Izhodišče kolekcije je tako dejstvo, da se vedno več zaposlenih za sestanke (na daljavo) obleče v pajkice, kratke hlače ali pa pač v svoje najbolj udobno oblačilo. »Z agencijo smo se domislili ideje, da združimo izbrana formalna in neformalna oblačila v popolno opravo za delo od doma in se s tem odzovemo na ta edinstveni fenomen oblačenja,« je povedal Minni Jaakola, podpredsednik marketinga v Prismi.

Ne le, da akcija natelela na dober odziv, ampak je prodajo oblačil povečala za šestnajstkrat v primerjavi z enakim obdobjem lani.

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji