Mediana
Aktualno

Mediana: rekordno spremljanje vseh vrst medijev

Ključne besede: mediji, oglaševanje, Slovenija Ljudje so doma in veliko svojega časa namenijo spremljanjeu medijev vseh vrst, predvsem informativnih oddaj na vseh televizijah. Gledanost najbolj znanih informativnih oddaj na Pop TV in programih TV Sloveni

Pri Mediani so analizirali dve ciljni skupini, splošno 18+ in drugo, med 18. in 64. letom starosti. V skupini od 18 do 64 let se je najbolj povečala gledanost informativnih oddaj na Pop TV (za 118 odstotkov) in vseh treh programih TV Slovenije (za 113 odstotkov). Bolj gledane so tudi novice na programih Planet TV, Nova24 in na tujih televizijah.

Mediana 

Kriza je močno vplivala tudi na spremljanje spletnih novičarskih programov, saj je kar 84 odstotkov vprašanih potrdilo, da jih spremljajo več kot običajno. Ljudje imajo več časa tudi za filme (56 odstotkov), serije (46 odstotkov), dokumentarne filme, zabavne oddaje in podobno. 23 odstotkov vprašanih je povedalo, da svoj čas več kot običajno namenjajo tudi branju knjig. 

Mediana je raziskavo opravila 24. in 25. marca 2020 na reprezentativnem vzorcu.

Podatki opozarjajo, kako pomembni so mediji za družbo. Pa tudi, kako pomembno, pravzaprav družbeno odgovorno, je, da tudi v tem času oglaševalci oglašujejo v vseh medijih, saj je večina življenjsko odvisnih od oglaševanja. Mediji zaposlujejo na tisoče novinarjev, voditeljev, režiserjev, tehnikov, snemalcev itd., ki v teh tednih in mesecih opravljajo pomembno nalogo.

Mediana 2

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji