Nina Vidrih je nova tekstopiska v Grey Ljubljana
Tik pred razglasitvijo epidemije se je agenciji Grey Ljubljana pridružila Nina Vidrih, ki je kot tekstopiska okrepila kreativne moči agencije.
Nina Vidrih ima za seboj dolgoletne agencijske izkušnje, tako s področja tekstopisja kot s področja digitalnega marketinga, vrsto let pa je delovala tudi v kulturno-umetniški sferi. V preteklosti je v agencijah Pristop in Renderspace skrbela za komunikacijsko in digitalno pojavnost mnogih naročnikov in blagovnih znamk, kot so Union, Delamaris, Gorenje, Donat, Celtra in Morela, v agenciji Luna \TBWA pa je kot del ekipe digitalnega oglaševanja upravljala družbena omrežja naročnikov in skrbela za spletne akcije in aktivacije.
Pred kariero v oglaševanju (in tudi pozneje) se je kalila v prevajalsko-pisateljskih vodah, obenem pa je več let sodelovala z umetnikom JAŠO, avtorjem 'walk-in' inštalacije The Lovest, mešanice galerije in kluba, ki je svoj prostor našla v kletnih prostorih Moderne galerije. Tam je tri leta soustvarjala program, ki je nudil platformo za izražanje umetnikom, glasbenikom in ljubiteljem kulturnega hedonizma.
Prinesla je svež in drugačen pogled
»Ena od ključnih lastnosti dobrega kreativca je, da se dobro znajde v turbulentnih situacijah. In nedvomno smo z Nino dobili okrepitev, ki je brez težav prebrodila vse viharje epidemije. Obenem je s svojimi dolgoletnimi izkušnjami tako iz agencijskega kot umetniškega sveta prinesla svež in drugačen pogled, ki bo nedvomno prispeval h kakovosti in prebojnosti kampanj naših naročnikov,« je o prihodu Vidrihove povedal Luka Bajs, kreativni direktor v agenciji.