Triglav Skladi
Opaženo

Investiranje v skladu s trajnostnimi načeli

Triglav Skladi so v sodelovanju z Agencijo 101 zasnovali kampanjo, ki predstavlja prihodnost investiranja. Celostna kampanja s temeljem v digitalnem okolju razkriva možnosti investiranja v vzajemne sklade, ki sledijo trajnostnim načelom.

Kratek opis akcije: »Sodobnim investitorjem niso pomembni le potencialni donosi in varnost naložbe. Pomembno jim je tudi, koga in kaj podpirajo s svojim kapitalom,« ugotavljajo Triglav Skladih, kjer so svojim investitorjem predstavili vzajemne sklade, ki sledijo trajnostnim načelom.

V sodelovanju z Agencijo 101 so pripravili strateško premišljeno oglaševalsko akcijo, ki potencialne investitorje deli na osnovni ciljni skupini: tiste, ki primarno želijo vlagati po načelih trajnosti in posledično oplemenititi svoja sredstva, ter tiste, ki primarno želijo oplemenititi svoja sredstva, ampak na odgovoren način v skladu trajnostnimi standardi.

Vizualna kreativna zasnova kampanje temelji na tehniki double-exposure, zaradi česar so njeni snovalci prepričani, da močno izstopa v obstoječem oglasnem okolju, poleg tega pa na poenostavljen način sporoča o sicer kompleksnem produktu. Po principu dinamičnih digitalnih oglasov so besedila v oglasih prilagojena ciljnim skupinam in s pestrostjo nagovorov izpostavljajo raznolike atribute vzajemnih skladov, ki sledijo trajnostnim načelom, so še zapisali snovalci akcije.

ts

Elementi akcije: digitalni statični in videooglasi, pričevalni (testimonial) digitalni video oglasi z vplivneži, promocijski članki, televizijski oglas, radijski oglas, zunanje oglaševanje

Predstavnice naročnika: Mojca Ivanc, Jerneja Faletič in Nataša Germ

Kreativni direktor: Jure Korenč

Umetniški direktor: Primož Kos

Strokovnjakinja za strateško komuniciranje: Špela Vuga

Vodja digitala: Uroš Svenšek

Direktorica in vodja projekta: Tina Slivnik

Asistentka vodje projekta: Ajda Lah

Oblikovalci: Aleš Vrbančič, Matic Strgar in Darja Kodrić

Tekstopiska: Urška Čuk

Strateginja za vsebinske platforme: Hana Klemen Godina

Vodja digitalnega medijskega zakupa: Matej Peternel

Koordinacija in sodelovanje z vplivneži: Liza Letnik

Produkcija: XO Studio

Medijske agencije: Madwise, Medialog MDLG in Agencija 101

Trajanje: april 2024 – junij 2024

Intervju

Beatrice Cornacchia
18. 05. 2024

»Zame je marketing znanost, zato ima vse, kar počnemo, lokalno analizo, ozadje, vpogled,…

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

Naši avtorji