Oglaševalska akcija, ki odpelje v »neskončni svet dobrot Pivka«
V agenciji Yootree Creative so za podjetje Pivka perutninarstvo poleg prenove podobe embalaž pripravili tudi oglaševalsko akcijo repozicioniranja blagovne znamke.
Pivka perutninarstvo
Kratek opis akcije: Izvedba ilustriranega in animiranega televizijskega oglasa je nastala po navdihu sodobnega TikTok trenda »endless paper« (neskončni papir), v katerem se sleherniki gibajo skozi prostor v detajle, ki odpirajo nadaljnja obzorja in nove detajle v neskončnost. »Kreativna ideja izvirno povezuje sodobno in trendovsko prikazno tehniko z lokalnim značajem Pivke in Zelenega krasa. Zgodba oglasa izpostavlja, da ima ljubezen nešteto različnih obrazov. Je ljubezen do sebe, da uživaš zdravo hrano. Je ljubezen do bližnjega, ki mu ponujaš samo najboljše. Je ljubezen, ki jo s svojim vedenjem in ravnanjem izkazuješ okolju in naravi. Najboljše jedi pa nastanejo, ko jih pripravljaš za tiste, ki jih imaš najraje. Ni lepšega, kot sesti za obloženo mizo s svojimi najdražjimi. Dom se razživi ob dišavah izbranih jedi in v družbi domačih. Z njimi si delimo zgodbe, veselje in dobrote Pivkinega sveta,« pravijo snovalci akcije.
Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, oglaševanje na zunanjih oglasnih površinah ter lastnih in zakupljenih digitalnih kanalih
Predstavnice naročnika: Špela Žitko, Mateja Grlj Primc in Emanuela Kristan
Direktorica projekta: Andreja Veršič
Kreativni direktor: Tomaž Apohal
Tekstopisec: Janez Trontelj
Umetniška direktorja: Ivor Bogunić in Petja Selan
Oblikovalec: Jože Martinčič
Producent: Vito Pešič
Režiser: Jure Dostal
Direktor fotografije: Luka Karlin
Ilustracija: Agencija ustvarjalcev Umer (ilustrator Marko Renko)
Produkcijska hiša: Moment Collective