acron
Aktualno

Acronovi dobrodelni projekti »za prijatelje«

Ob svoji 30-letnici podjetje Acron, pod okriljem katerega delujejo papirnice Office&More, galanterije Bags&More in spletna papirnica go2school.com, izpostavlja svoje dobrodelne projekte.

V zadnjih treh letih so različnim dobrodelnim organizacijam donirali okrog 110.000 evrov.

Podjetje Acron, ki je bilo pred tridesetimi leti ustanovljeno v Slovenj Gradcu, se je sprva ukvarjalo s prodajo pisarniškega materiala, je na današnji novinarski konferenci uvodoma povedal njegov izvršni direktor Matevž Vrunč. Prvi pomemben mejnik beležijo leta 2005, ko so kupili devet poslovalnic Planike in jih poimenovali La'Mans, s čimer so se osredotočili na razvoj maloprodajnih enot. Leta 2009 so pridobili zastopstvo blagovne znamke pisal Pilot, ustanovili oddelek za pisarniški material in dobili tudi prvo spletno stran. Leta 2006 so v Mariboru odprli prvo galanterijo Bags&More, leta 2012 pa so po Sloveniji začeli odpirati papirnice Office&More. Nedavno smo poročali, da je njihova spletna trgovina Bags&More praznovala svojo prvo obletnico, maja letos pa so v Ljubljani odprli svojo prvo trgovino Bags&More selection. Danes imajo tako skupno že 67 poslovalnic, pomemben del njihovega poslovanja pa predstavljajo tudi poslovna in promocijska darila. Po besedah Vrunča se nameravajo v bližnji prihodnosti v največji meri posvečati razvoju spletne prodaje in ohranjanju svojega vodilnega položaja na področju galanterije kot tudi širitvi veleprodaje v druge države.

Z mislijo na otroke

Že ves čas svojega obstoja namenjajo velik poudarek tudi dobrodelnosti, pri čemer so v  ospredju otroci. Kot pravi Tina Naraglav, vodja marketinga in odnosov z javnostmi v Acronu, želijo z akcijami ozaveščati otroke, da mislijo na svoje prijatelje oziroma na tiste, ki jih morda ne poznajo, a zanje naredijo prijateljsko gesto. Zato akcije, ki jih izvajajo skozi leto, nosijo krovni slogan »Za prijatelje«. Po njenih besedah trenutno poteka njihov dobrodelni Festival daril, ki bo trajal dva meseca. V sklopu festivala so letos že četrtič zapovrstjo pripravili akcijo »Darilo za prijatelja«. V njihovih papirnicah in galanterijah je namreč na voljo tudi pet posebnih izdelkov oziroma igrač za nakup in če kupci kupijo katerega od njih, podjetje istega podari pobudi Božiček za en dan za dopolnjevanje darilnih paketov, namenjenih otrokom iz revnih okolij. Za cilj so si zastavili podariti 3000 igrač. V okviru festivala so letos začeli z novo akcijo »Pismo Božičku«, v okviru katere bodo v decembru pripravili osem delavnic, kjer bodo otroci izdelovali novoletne voščilnice v kotičkih Jolly in pisali pisma Božičku.

Naraglavova je med številnimi dobrodelnimi akcijami, ki jih izvajajo med letom, izpostavila še projekt »Rišem/pišem za prijatelja«, kreativno-dobrodelni natečaj, pri katerem sodelujejo že s 500 šolami in vrtci. Zmagovalna likovna in literarna dela na določeno temo nato krasijo šolske zvezke, zbrani denar od prodanih izdelkov pa podarijo različnim dobrodelnim ustanovam in posameznikom.

V podjetju Acron se torej zavedajo pomena pomagati pomoči potrebnim. Kot navajajo, so v zadnjih treh letih donirali 110.000 evrov različnim organizacijam, kot so Zveza prijateljev mladine Slovenije, Karitas, Europa Donna, Društvo za Downov sindrom, Palčica pomagalčica, Lunina Vila, Društvo Sonček in Božiček za en dan. Veseli jih, da pri svojih dobrodelnih prizadevanjih niso sami, saj je v Sloveniji vse več podjetij, ki so naklonjena humanitarnim projektom.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji