Admixer Media
Aktualno

Admixer Media je uradni zastopnik za medijski zakup Google Ads v Sloveniji

»Oglaševalske akcije na Googlu so v Sloveniji zdaj preprostejše,« pravijo pri Admixer Medii. Google je namreč podjetje Admixer Advertising imenoval za uradnega zastopnika za medijski zakup Google Ads v Sloveniji.

Pri tem so povedali, da gre za strateško partnerstvo, ki je namenjeno zagotavljanju boljše podpore, deljenju uvidov in širjenju primerov dobrih praks med lokalnimi oglaševalci in agencijami, vse to pa vodi k boljšim poslovnim rezultatom in rasti podjetij.

»Slovenija ima stabilno rast BDP-ja, doživela pa je tudi pomembno digitalno preobrazbo, ki je izboljšala življenja državljanov in prispevala k blaginji lokalnega poslovnega ekosistema. Veseli smo, da lahko podpiramo nadaljnji razvoj gospodarstva, zato skupaj z Admixerjem napovedujemo širitev naše podpore za rast vseh podjetij v državi – velikih in majhnih. Naše partnerstvo vključuje digitalna orodja, izobraževanje na področju digitalnega marketinga in razvoj e-trgovine s pomočjo Googlovih UI-orodij in oglaševalskih rešitev,« pravi Patrick Warnking, podpredsednik Googla za Srednjo in Vzhodno Evropo.

»Spodbudili bomo rast in inovacije na področju digitalnega oglaševanja v Sloveniji.«

Admixer Advertising kot predstavnik medijev za globalne založnike in platforme omogoča lokalnim oglaševalcem dostop do spletnih mest, aplikacij in tehnologij ter zagotavlja podporo in izobraževanje. Od julija letos Admixer Media kot uradni predstavnik za prodajo Google Ads podpira tudi slovenska podjetja in agencije pri njihovih oglaševalskih prizadevanjih na tej platformi. Nudijo strateško podporo, pomoč pri razvijanju oglaševalskih akcij, analizo uspešnosti in optimizacijo. Z izkoriščanjem celotnega potenciala Google Ads, vključno s funkcionalnostmi Search, YouTube in Display Ads, si Admixer Media prizadeva pomagati podjetjem, da velike ciljne skupine kupcev spremenijo v dragocene stranke.

Z lokalnimi ekipami certificiranih strokovnjakov za Google Ads se Admixer Advertising zavezuje k opolnomočenju strank, da dosežejo svoje poslovne cilje. To delajo preko ekskluzivnih spletnih seminarjev, delavnic in osebnih svetovanj, kjer lahko podjetja pridobijo veščine in znanje za ustvarjanje, izvajanje in optimizacijo kampanj na Googlovih platformah. Stranke imajo tako dostop do celovite podpore za Google Ads, prilagojene njihovim potrebam in ciljem.

»Navdušeni smo, da lahko napovemo naše partnerstvo z Googlom, ki predstavlja pomemben mejnik za Admixer Advertising. To sodelovanje nam bo omogočilo, da pomagamo lokalnim podjetjem in agencijam izkoristiti napredna Googlova orodja in rešitve za spodbujanje inovacij in rasti v digitalnem oglaševanju. S kombinacijo našega strokovnega znanja o lokalnih trgih, razumevanja potreb strank ter Googlovih orodij in rešitev verjamemo, da bomo postavili nove standarde za uspeh in učinkovitost na področju digitalnega oglaševanja,« pravi Aleksander Breus, direktor Admixer Advertising.

Aleksander Breus

Irina Overko, glavna strateginja v Admixer Advertising, pa dodaja, da verjamejo, da bo to partnerstvo omogočilo, da Admixer Media spodbudi rast in inovacije na področju digitalnega oglaševanja v Sloveniji. »Lokalni oglaševalci in agencije bodo lahko izkoristili prilagojeno lokalno podporo za doseganje najboljših rezultatov kampanj. Prepričani smo, da imajo hitro razvijajoči se trgi velik potencial za rast in razvoj z uporabo inovativnih in ustvarjalnih orodij, ki jih ponuja Google Ads,« meni.

Irina Overko

Publicis Media ostaja uradni partner Googla še naprej

Publicis Groupe oziroma medijska divizija Publicis Media tako v Sloveniji kot tudi v regiji Adriatik še naprej za svoje medijske naročnike ostaja eden od največjih zakupnikov oglasnega prostora na Googlovih platformah. Publicis Media ohranja neposredno pogodbeno razmerje, direktni kontakt in oglasni prostor še naprej kupuje sama ter direktno na Googlu. Enako Publicis Media zakupuje tudi za platforme Meta in TikTok v Sloveniji, regiji in globalno.

Intervju

podkast
26. 09. 2024

Zvesti naročniki MM-a ste našo revijo SaMMozavestno za življenjski slog in marketing že…

Kot vodilno medijsko podjetje, ki nagovarja specifično, marketinško javnost, bi si želeli svoj doseg še povečati in na svojo stran pridobiti nove…

hostnik
23. 09. 2024

Pred NLB Ljubljanskim maratonom, ki bo 19. in 20. oktobra, smo se z Alešem Hostnikom, ki…

Po vzoru velikih športnih dogodkov tudi NLB Ljubljanski maraton nadgrajuje organizacijo v smer trajnostne izvedbe, saj želi vračati družbi.

Življenje z znaMMkami
23. 09. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Zame dobro poslovno partnerstvo temelji na medsebojnem zaupanju, odprti komunikaciji in prilagodljivosti. Optimalno je, ko se prednosti obeh…

Naši avtorji