premmik miha amzs
Aktualno

AMZS z novim specialistom za digitalni marketing

Miha Travnik v AMZS prevzema digitalno oglaševanje, sodeloval pa bo tudi pri digitalnih projektih.

Miha Travnik je več kot deset let ustvarjal in vodil digitalne projekte (med drugim spletne strani, digitalni marketing in strategije spletnih nastopov) za podjetja iz celotne Evropske unije. Ustvaril je tudi svoje zagonsko podjetje Shoppii na področju lokacijskega mobilnega oglaševanja, pomagal zagonskim podjetjem s strategijami v digitalnem svetu in »dinozavrska« podjetja pripravljal za uspešen prodor in prodajo na spletu.

Kot pravi, se je za delo v AMZS odločil predvsem zaradi izzivov, ki jih prinašajo novosti na področju mobilnosti in gredo z roko v roki z digitalnim svetom. »Pomembno pa je omeniti tudi izjemen zagon in odlično vzdušje ekipe v AMZS, za katero verjamem, da lahko skupaj premikamo meje,« je povedal za MM.

483

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

čad
18. 09. 2021

Industrija srečanj nikoli več ne bo takšna, kot je bila pred covidom-19, je prepričan…

»Naj poudarim, da smo kreativna industrija, ne pa logistična. Naročniki kupujejo naše kreativne rešitve in ne logističnih, ki jih lahko vsakdo…

balazic
11. 09. 2021

Koronakriza je za vedno spremenila vedenje potrošnikov, je prepričan Toni Balažič,…

»Mislim, da je eden od ključnih dejavnikov uspeha v moji karieri prav to, da sem marketingar. In to takšen marketingar, ki želi razumeti marketing…

bla
08. 09. 2021

Za Lucijo Lepšina, tekstopisko v Agenciji 101 in predavateljico na Akademiji UDO, so…

Vsako omrežje je svoj svet in ključno je, da se to vzame v zakup

Naši avtorji