premmik miha amzs
Aktualno

AMZS z novim specialistom za digitalni marketing

Miha Travnik v AMZS prevzema digitalno oglaševanje, sodeloval pa bo tudi pri digitalnih projektih.

Miha Travnik je več kot deset let ustvarjal in vodil digitalne projekte (med drugim spletne strani, digitalni marketing in strategije spletnih nastopov) za podjetja iz celotne Evropske unije. Ustvaril je tudi svoje zagonsko podjetje Shoppii na področju lokacijskega mobilnega oglaševanja, pomagal zagonskim podjetjem s strategijami v digitalnem svetu in »dinozavrska« podjetja pripravljal za uspešen prodor in prodajo na spletu.

Kot pravi, se je za delo v AMZS odločil predvsem zaradi izzivov, ki jih prinašajo novosti na področju mobilnosti in gredo z roko v roki z digitalnim svetom. »Pomembno pa je omeniti tudi izjemen zagon in odlično vzdušje ekipe v AMZS, za katero verjamem, da lahko skupaj premikamo meje,« je povedal za MM.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji