planica
Aktualno

»Banjica sladoleda nikoli ni bila samo embalaža«

Tudi najnovejši oglas za sladoled Planica izpostavlja večnamenskost banjice za sladoled, a tokrat za shranjevanje nostalgičnih spominov.

Ko Planico pojemo, se zgodba šele začne

Internavti so za Ljubljanske mlekarne zasnovali nadaljevanje lanske odmevne akcije »To ni Planica«, ki je po svoje poudarjala lokalno tradicijo uporabe sladolednih banjic. Osredotoča se na bližajoči čas poletja, piknikov in seveda sladoleda, trenutke, ki so jih v Planici poimenovali #velikimalitrenutki. Kot je za MM povedala Anja Bencik, direktorica naročnikov v Internavtih, tako »To ni Planica« kot tudi aktualna akcija #velikimalitrenutki izhajata iz istega uvida v ciljno skupino: ko sladoleda zmanjka, banjica ne roma v koš, ampak postane priročna škatla za shranjevanje.

»V njih svoje mesto najdejo tako nostalgični spomini, kot so drobni predmeti iz otroštva ali, če smo bolj praktični, sarme in čufte. Banjica sladoleda nikoli ni bila samo embalaža. Že od nekdaj je pripomoček za shranjevanje, bodisi nečesa okusnega, bodisi priročnega, bodisi nostalgičnega. Ko Planico pojemo, se zgodba šele začne. Za uvid smo zato izbrali izkušnjo, s katero se naša ciljna skupina lahko hitro poistoveti,« pojasnjuje Bencikova.

Sladkanje s sladoledom kot družinska tradicija

Sogovornica opredeljuje nostalgijo kot pomemben atribut blagovne znamke Planica. Ne nazadnje gre za sladoled, ki ga vsi poznamo že od otroštva, sladkanje s Planico pa je slovenska družinska tradicija, ki povezuje več generacij. »V vseh komunikacijskih aktivnostih za sladoled Planica je zato vedno izziv, kako spomine naših uporabnikov preplesti z izkušnjo, ki jo Planica ponuja danes, ko je sodobnejša, ima več okusov in je v drugačni embalaži. Naše izhodišče je bilo zato zasidrano v sedanjosti, ampak s pogledom na tradicijo, ki jo Planica vsekakor ima,« je povedala.

Poletni dan ideje povezal v celoto

Oglas za sladoled, s katerim smo, kot pravijo snovalci akcije, vsi »gor rasli«, spremlja legendarna skladba »Poletni dan« v osveženi preobleki. Pri tem nas je zanimalo, ali se je za izbor krovne skladbe potegovalo veliko »tekmovalcev« ali pa je bil Poletni dan prva in edina izbira. »Ko smo sestavljali našo kreativno platformo, smo imeli v izboru kar nekaj skladb, ki so v nas vzbudile tiste prave občutke o Planici. Skladba Poletni dan je pričarala prav ta čustva, ki so naše ideje povezala v celoto. Smo pa pri tem nostalgični element preselili v sedanjost, skladbo posodobili in jo približali današnjemu ljubitelju sladoledov Planica,« sklene Bencikova.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji