Božični oglasi 2021, tretjič
Na dobri polovici novembra so svoje božične oglase predstavili praktično vsi globalni oglaševalci.
Gašper Meden
Pregled letošnjih božičnih oglasov si lahko ogledate na povezavah tukaj in tukaj.
Britanski trgovec Tesco je podobno kot John Lewis eden od nosilcev božičnega vzdušja v oglaševanju. Letos jim je uspelo dvigniti še posebej veliko prahu, saj bi težje ujeli duh časa in trenutne napetosti. Glavna zvezda oglasa je namreč cepljeni Božiček.
Aldi je po napovedniku le razkril celoten božični oglas in, glej ga zlomka, korenček Kevin je nazaj. Natančneje, duhec korenček Kevin.
V McDonald'sovem božičnem oglasu deklica najde navideznega prijatelja, ki ga je sama narisala.
Dostavljavec hrane Deliveroo je ostal pri svojih koreninah in gledalcem ponudil nekaj predlogov za praznične jedi.
Coca-Cola ima v svojem portfelju vrsto ikoničnih božičnih oglasov. Po mnenju številnih je letošnji eden od bolj očarljviih v zadnjih letih.
Trgovec Sainsbury's se je v vrsti »zamrznjenih« kadrov osredotočil na individualne podrobnosti, kot so na primer mehurčki polite penine in otroci, ki se skrivajo pod mizo.
Otroka v oglasu veleblagovnice Morrison's po spletu naključij obiščeta Božička na njegovem domu, kjer se med drugim ukvarja tudi s kmetijstvom.
Primark pri božičnem praznovanju, natančneje pri božičnem oblačenju, zagovarja individualizem.
Modna znamka Barbour je letos pri božičnem oglasu »sodelovala« z animiranim medvedkom Paddingtonom.