bla
Aktualno

Božični oglasi 2021, tretjič

Na dobri polovici novembra so svoje božične oglase predstavili praktično vsi globalni oglaševalci.

Pregled letošnjih božičnih oglasov si lahko ogledate na povezavah tukaj in tukaj.

Britanski trgovec Tesco je podobno kot John Lewis eden od nosilcev božičnega vzdušja v oglaševanju. Letos jim je uspelo dvigniti še posebej veliko prahu, saj bi težje ujeli duh časa in trenutne napetosti. Glavna zvezda oglasa je namreč cepljeni Božiček.

Aldi je po napovedniku le razkril celoten božični oglas in, glej ga zlomka, korenček Kevin je nazaj. Natančneje, duhec korenček Kevin.

V McDonald'sovem božičnem oglasu deklica najde navideznega prijatelja, ki ga je sama narisala.

Dostavljavec hrane Deliveroo je ostal pri svojih koreninah in gledalcem ponudil nekaj predlogov za praznične jedi.

Coca-Cola ima v svojem portfelju vrsto ikoničnih božičnih oglasov. Po mnenju številnih je letošnji eden od bolj očarljviih v zadnjih letih.

Trgovec Sainsbury's se je v vrsti »zamrznjenih« kadrov osredotočil na individualne podrobnosti, kot so na primer mehurčki polite penine in otroci, ki se skrivajo pod mizo.

Otroka v oglasu veleblagovnice Morrison's po spletu naključij obiščeta Božička na njegovem domu, kjer se med drugim ukvarja tudi s kmetijstvom.

Primark pri božičnem praznovanju, natančneje pri božičnem oblačenju, zagovarja individualizem.

Modna znamka Barbour je letos pri božičnem oglasu »sodelovala« z animiranim medvedkom Paddingtonom.

 

486

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

mija
20. 11. 2021

Futura DDB je letos že trinajstič stala na zmagovalnem odru Slovenskega oglaševalskega…

Sebe najlažje opredelim kot vodjo, ki deluje z zgledom, ki ima visoko postavljene osebne cilje in mu je pomembno, da pri svojem delu uživa. Osebno me…

bla
17. 11. 2021

Big Bangov naziv spletnega trgovca leta v regiji je zagon za nove izboljšave, pravi Peter…

bla
15. 11. 2021

Nika Kristina Butina, direktorica startupa Epidemic, je z bralci MM-a delila izkušnjo…

Naši avtorji