nika urbas
Aktualno

Brez kave ne gre

Na svetovni dan kave, ki smo ga praznovali prejšnji teden, se je dubajski Burj Khalifa odel v De'Longhi barve, ob skodelici kave pa je pikantnosti iz svojega zasebnega življenja razkrivala Nika Urbas.

Čeprav govorimo o surovini, katere prodaja je takoj za nafto na svetu najbolj razširjena, je predvsem zanimivo to, kako na vseh celinah skodelica kave predstavlja prav poseben trenutek v dnevu. Pa naj bo to čas za jutranje nabiranje energije, premor za razmislek, sestankovanje, čuječnost ali prijetno druženje. Pri De'Longhi-ju so ga poimenovali Perfetto trenutek in želijo, da bi ga prav vsak doživel čisto po svoje.

Kot pravijo, kava močan pečat v vsakodnevnem življenju pušča tudi v Sloveniji. Povprečen Slovenec na leto popije za šest kilogramov praženih zrn, kava pa je močno prepletena tudi z običaji in kulturo. »Čeprav je pri nas še vedno najbolj priljubljena njena turška različica, se Slovenci vse pogosteje nagibamo tudi k espresso načinu priprave in se intenzivno navdušujemo nad tovrstnimi kavnimi aparati,« pravijo pri De'Longhiju.

Burj Khalifa v poklon svetovnemu dnevu kave

Kako pomembna je kava, priča tudi čast, ki so ji jo namenili v Dubaju. Burj Khalifa, najvišja stavba na svetu, se je namreč v poklon svetovnemu dnevu kave in prvemu proizvajalcu kavnih aparatov na svetu odela v kavna zrna in De'Longijev logotip.  Številnih veleplakatov z Bradom Pittom, ki jih lahko opazimo po vsem Dubaju, vključno z največjimi nakupovalnimi središči, ni mogla spregledati niti ekipa MM-a, ki se mudi na svetovni razstavi Expo Dubai 2020.

Nove razsežnosti pitja kave

O kavi se je razgovorila tudi modna oblikovalka Nika Urbas, ki je v videu s svojim možem razkrila marsikaj in za vse, ki vas zanima, kako je z metaforami, dilemo enkrat za vselej razčistila. »Odkar imava De'Longhi kavni avtomat, je pitje kave dobilo čisto nove razsežnosti,« pravi Nika Urbas, ki v rokah drži kapučino mix, kakršnega si najraje privošči tudi Brad Pitt.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji