cannes
Aktualno

Cannes Lions: Prevarantski oglas, ki opozarja na prevare pri oglaševalskih nagradah

Napis »Dober oglas je oglas, ki ga ljudje vidijo« porogljivo nagovarja obiskovalce festivala kreativnosti v Cannesu. Zamisel zanj so dobili v v vodilnem podjetju za mobilno oglaševanje Adriver Group.

Ni oglaševalskih in kreativnih nagrad brez komunikacijskih akcij, ki jih nihče še nikoli ni videl, saj so očitno ustvarjane le z namenom dobiti nagrado. Tako jih javnost prvič vidi, ko ji žirija na tovrstnih festivalih nagradi in objavi. Toda oglas je bolj uporaben, ko ga ljudje vidijo, trdijo v Adriver Group. In zato so v srčici oglaševalske in kreativne srenje vzpostavili komunikacijsko akcijo proti prevarantskim oglasom. Z akcijo so seveda prav tako želeli predstaviti njihov oglaševalski prostor. Adriver z več kot 60 tisoč vozil vseh vrst (tovornjaki, avtobusi, taksiji, ... ) omogoča enostavno in hitro predvajanje katere koli akcije po vsej Franciji in Evropi.

cannes

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji