cannes
Aktualno

Cannes Lions: Prevarantski oglas, ki opozarja na prevare pri oglaševalskih nagradah

Napis »Dober oglas je oglas, ki ga ljudje vidijo« porogljivo nagovarja obiskovalce festivala kreativnosti v Cannesu. Zamisel zanj so dobili v v vodilnem podjetju za mobilno oglaševanje Adriver Group.

Ni oglaševalskih in kreativnih nagrad brez komunikacijskih akcij, ki jih nihče še nikoli ni videl, saj so očitno ustvarjane le z namenom dobiti nagrado. Tako jih javnost prvič vidi, ko ji žirija na tovrstnih festivalih nagradi in objavi. Toda oglas je bolj uporaben, ko ga ljudje vidijo, trdijo v Adriver Group. In zato so v srčici oglaševalske in kreativne srenje vzpostavili komunikacijsko akcijo proti prevarantskim oglasom. Z akcijo so seveda prav tako želeli predstaviti njihov oglaševalski prostor. Adriver z več kot 60 tisoč vozil vseh vrst (tovornjaki, avtobusi, taksiji, ... ) omogoča enostavno in hitro predvajanje katere koli akcije po vsej Franciji in Evropi.

cannes

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji