Cannes Lions: Prevarantski oglas, ki opozarja na prevare pri oglaševalskih nagradah
Napis »Dober oglas je oglas, ki ga ljudje vidijo« porogljivo nagovarja obiskovalce festivala kreativnosti v Cannesu. Zamisel zanj so dobili v v vodilnem podjetju za mobilno oglaševanje Adriver Group.
Kaja Kovič
Ni oglaševalskih in kreativnih nagrad brez komunikacijskih akcij, ki jih nihče še nikoli ni videl, saj so očitno ustvarjane le z namenom dobiti nagrado. Tako jih javnost prvič vidi, ko ji žirija na tovrstnih festivalih nagradi in objavi. Toda oglas je bolj uporaben, ko ga ljudje vidijo, trdijo v Adriver Group. In zato so v srčici oglaševalske in kreativne srenje vzpostavili komunikacijsko akcijo proti prevarantskim oglasom. Z akcijo so seveda prav tako želeli predstaviti njihov oglaševalski prostor. Adriver z več kot 60 tisoč vozil vseh vrst (tovornjaki, avtobusi, taksiji, ... ) omogoča enostavno in hitro predvajanje katere koli akcije po vsej Franciji in Evropi.