crocs2
Aktualno

Crocs v povezavi s kultnimi znamkami ustvarja drzne trende

Ikonična obutev Crocs z različnimi odtenki, zanimivimi kombinacijami in edinstvenimi sodelovanji s kultnimi blagovnimi znamkami nagovarja vsakega posameznika in ustvarja drzne trende v svetu izstopajoče mode.

CROCS in Coca-Cola®

Crocs je združil moči s Coca-Colo® in ustvarili so najbolj univerzalno licenčno linijo odštekane Crocs obutve. Linijo sestavljajo različni modeli in Jibbitz™ priponke, s katerimi lahko personalizirate svojo obutev. Na voljo so trije modeli – prvi klasični Crocs model je ovit v tradicionalno rdečo barvo in podkrepljen z belim Coca-Cola® napisom, drugi je opremljen s sivo barvo in rdečim napisom Coca-Cola®, saj predstavlja lahko različico te pijače, zadnji pa je Crocs bae model, kjer se ponovno združujeta komplementarni barvi znane znamke. Pri tem modelu je v ospredju bela barva, rdeča pa dodaja svojo prepoznavnost na podplatu in s svojo mogočnostjo na vidno mesto postavlja ime Coca-Cola®.  

crocs coca cola

Za oboževalce Vojne zvezd

Oboževalcem galaktičnih likov, serij in filmov Vojna zvezd je na kožo pisana licenčna linija, ki jo je Crocs ustvaril v povezavi z Disneyjevo serijo The Mandalorian. Kolekcija v ospredje postavlja najbolj slavnega Groga™ - baby Yodo in se vrti okoli celotnega barvnega in simbolnega spektra, ki ga ponuja sama galaksija.

Klasični Crocs model krasijo barviti grafični vzorci galaksije in sedem srebrnih Jibbitz™ priponk za večjo personalizacijo. Priponke predstavljajo najbolj znamenite dele serije, kot je slavni Grogu™, ikonična čelada Mandaloriana, napis »wherever I go, he goes,« ker kamorkoli gre Mandalorian, tja gre tudi Grogu™, ter podobni. Poleg tega, da je kolekcija namenjena otrokom, je na voljo tudi odraslim vseh let, ker se Crocs zaveda, da nisi nikoli prestar za galaktično domišljijo. 

crocs star wars

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji