mancevic
Aktualno

Denis Mancevič zapušča Hermana & partnerje

V novo leto bo družba Herman & partnerji vstopila z novim vodstvom, ki ga bodo sestavljali Tina Cirman Popovič, Melita Joželj Nose in Franci Zavrl.

Dr. Denis Mancevič z novim letom zapušča mesto direktorja, z obstoječimi družbeniki se je prav tako dogovoril za lastniški izstop in prodajo deležev v skupini Herman & partnerji.

»Ponosen sem, da sem bil del rojstva in vodenja uspešne komunikacijske družbe. V nadaljevanju kariere se nameravam posvetiti svetovalni dejavnosti strateškega komuniciranja in vodenja, kot tudi razvoju novih poslovnih priložnosti na področjih, ki me profesionalno zanimajo in na katerih sem že bil dejaven v zadnjih letih. Med njimi so raziskovalna dejavnost, mentoriranje oz. delo s start-upi ter predvsem usmerjanje na globalne vidike mednarodnega poslovanja in konkurenčnosti,« je pojasnil svojo odločitev.

Leto 2022 je bilo sicer za družbo Herman & partnerji uspešno, saj družba na področjih strateškega komuniciranja, digitalne kreativnosti in vsebinskih platform sodi med najuspešnejše domače igralce, pripravlja pa se tudi na mednarodno širitev. Področja digilogne kreativnosti, vsebinskih platform in strateškega komuniciranja še naprej vodijo Maka Lippai, Milan Slana in Melita Joželj Nose.

»Odločitev, da nadaljuje poslovno pot izven Hermana, ne spreminja dejstva, da je Denis del Hermanove družine. Prisoten je bil ob Hermanovem rojstvu, prvih korakih in odraščanju, za kar se mu zahvaljujemo in želimo vse dobro. Herman & partnerji je živa družba, ki se razvija, raste, spreminja, odrašča. Od rojstva do danes je šel Herman skozi nekaj transformacij, se iz vsake nekaj naučil, zrasel in nadaljeval močnejši. To kažejo tudi poslovni rezultati in večkrat nagrajeni projekti, ki smo jih dosegli v treh letih obstoja,« dodajajo v Hermanu.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji