hartmann
Aktualno

Digitalizacija dvestoletne tradicije

Leto 2020 je marsikatero podjetje oz. blagovno znamko spodbudilo k večji digitalizaciji. Med tistimi, ki so se odločile za vzpostavitev digitalnega prodajnega kanala, je tudi blagovna znamka HARTMANN, pri tem koraku pa so jim pomagali v agenciji Vodik.

Izzivi, ki so jih v podjetju HARTMANN, znanem po svoji več kot 200-letni tradiciji, zastavili agenciji, so bili vzpostavitev digitalnega prodajnega kanala, ki je korak pred konkurenco, krepitev prepoznavnosti blagovne znamke na slovenskem in hrvaškem trgu, obenem pa so želeli z vsebinami s področja zdravja krepiti ozaveščenost o pomenu skrbi za zdravje ter kako izboljšati kakovost življenja. »Naš cilj je bil, da na inovativni digitalni platformi ohranimo vse naročnikove ključne vrednote ter izpostavimo in ohranimo njegovo strokovnost in usmerjenost k napredku,« je izpostavila Katja Vidmar, vodja projekta v agenciji Vodik.

hartmann1

Spletno mesto ponuja več prodajnih segmentov, in sicer so to inkontinenca, oskrba ran, diagnostika, razkuževanje in zaščitna oprema. Na podlagi vsakega od njih so v podjetju HARTMANN s svojimi dolgoletnimi izkušnjami s področja zdravja in medicine skupaj z agencijo opravili raziskavo in opredelili različne ciljne skupine. »Če pogledamo celotno sliko, lahko rečemo, da naša blagovna znamka nagovarja vse ključne potrebe širšega prebivalstva v Sloveniji in na Hrvaškem. Sploh zdaj, ko so v našem vsakdanu bolj prisotne virusne okužbe, sta zelo aktualna segmenta razkuževanja in zaščitne opreme,« pravita Sanja Ivanović in Sandra Miladinović iz podjetja HARTMANN.

Usmerjenost k uporabniku in visoka kakovost medicinskih pripomočkov

Po njunih besedah je bilo zanje pri snovanju projekta ključno predvsem to, da je stran uporabniku prijazna – dobro strukturirana, preprosta za uporabo, prilagojena tudi uporabnikom mobilnih naprav in da vsebuje več vsebine, ki je v skladu s smernicami optimizacije za iskalnike. Tako na podlagi organskih zadetkov skozi vsebino, ki ima dodano vrednost, odgovarjajo na vprašanja petih že omenjenih ključnih področij – inkontinence, diagnostike, oskrbe ran, razkuževanja in zaščitne opreme. »Hkrati smo želeli ohraniti tudi rdečo nit podjetja in ključne vrednote – torej usmerjenost k uporabniku in visoko kakovost medicinskih pripomočkov. Veseli nas, da je ekipa agencije Vodik s strokovnostjo in kreativnostjo ustvarila spletno trgovino, ki združuje prav vse vrednote podjetja,« sta povedali sogovornici.

Vprašajte zdravnika

V agenciji so se odločili za prečiščeno in minimalistično oblikovno zasnovo, ki sledi celostni grafični podobi podjetja. Izstopajoč element spletnega mesta je interaktivni prikaz kategorij na sliki človeškega telesa, na katerem lahko uporabnik s klikanjem po delih telesa izbira želene kategorije in izdelke. »Usmerjenost k uporabnikom je ena od ključnih vrednot podjetja HARTMANN, zato smo zasnovali tudi stičišče z zdravstvenimi nasveti o izboljšanju kakovosti življenja. Informativno-izobraževalna vsebina zajema nasvete vseh petih kategorij. Uporabniki se tako lahko seznanijo z vajami za krepitev medeničnega dna in pravilno oskrbo rane, ključna dodana vrednost spletnega mesta pa je tudi rubrika Vprašajte zdravnika. Tukaj lahko uporabniki vprašajo strokovnjake, ki sodelujejo s podjetjem HARTMANN, o svojih izzivih oziroma o izdelkih HARTMANN in njihovi pravilni uporabi. Na podlagi najpogostejših vprašanj strokovnjaki pripravijo članek, kar je za uporabnike prava dodana vrednost. Napredna spletna trgovina pa ponuja tudi možnost naročila brezplačnih vzorcev izdelkov za inkontinenco,« naštejejo v Vodiku.

vodik katja vidmar

»Naš cilj je bil, da na inovativni digitalni platformi ohranimo vse naročnikove ključne vrednote ter izpostavimo in ohranimo njegovo strokovnost ter usmerjenost k napredku,« je izpostavila Katja Vidmar, vodja projekta v agenciji Vodik.

Ustvarjanje skupnosti

Za krepitev prepoznavnosti in ugleda blagovne znamke so izdelali tudi komunikacijski načrt objav za družbena omrežja za oba trga. Pri pripravi komunikacijske strategije za družbeno omrežje Facebook so izhajali iz petih ključnih prodajnih kategorij podjetja. »V objavah vsebina sledi strokovnim člankom strokovnjakov, ki sodelujejo s podjetjem HARTMANN, v nadaljevanju pa bomo v komunikacijsko strategijo vključili še več videovsebin. Naročnikov in naš ključni cilj je namreč ta, da uporabnikom z nasveti in izobraževalnimi vsebinami pomagamo lajšati težave, s katerimi se soočajo. Poleg tega si želimo okrepiti zavedanje, da se z vprašanji lahko obrnejo na njihove strokovnjake. Tako namreč gradimo zaupanje in ustvarjamo skupnost,« meni  Katja Vidmar.

Pomemben del oglaševalske strategije sta bila še izdelava serije oglasov glede na posamezno kategorijo ter medijski zakup v tiskanih in digitalnih medijih v Sloveniji ter spletnih medijih na Hrvaškem. Za povečanje prepoznavnosti blagovne znamke in interakcije s ključnimi ciljnimi skupinami s posameznih področij so preko platform Google Ads in Facebook Ads vzpostavili spletne oglaševalske akcije, s katerimi krepijo zavedanje o prisotnosti te blagovne znamke pri nas in na Hrvaškem.

Odzivi uporabnikov so pozitivni

Po predstavitvi spletne strani so pod drobnogled vzeli zadnje trimesečje in kot ugotavljajo, so odzivi uporabnikov pozitivni. Na slovenskem trgu so zabeležili več kot 17.500, na hrvaškem pa več kot 21.000 uporabnikov. »Pri nas beležimo visoko zanimanje za področje inkontinence, ki zajema nasvete za nego kože, vaje za krepitev mišic medeničnega dna in podobno, in tovrstnih izdelkov ter diagnostiko, obenem pa uporabnike zanima tudi področje zaščite in razkuževanja. Na hrvaškem trgu je podjetje najbolj poznano po izdelkih za inkontinenco in oskrbo ran, beležimo pa tudi visoko stopnjo vpetosti v vsebine s področja diagnostike. Veliko je zanimanja za nasvete, kako izboljšati kakovost življenja, povečalo se je zanimanje za naročilo brezplačnih vzorcev izdelkov za inkontinenco, poleg tega pa je v Sloveniji opazno povečanje povpraševanja po izdelkih za razkuževanje rok in površin ter zaščitne maske,« navajajo v agenciji.

hartmann2

Eden od ciljev, ki jih je naročnik opredelil v brifu agenciji, je bilo rušenje tabujev na področju inkontinence. »Želimo  ozaveščati o tem, da inkontinenca ni ovira in da izdelki naše blagovne znamke lahko povečajo kakovost življenja uporabnikov. Prav zato ponujamo tudi možnost naročila brezplačnega vzorca izdelkov za inkontinenco. S tem želimo okrepiti tudi prepoznavnost in zaupanje med uporabniki,« pravijo v podjetju HARTMANN.

Na podlagi analiz in povratnih informacij uporabnikov izvajajo tudi optimizacijo uporabniške izkušnje in dodatne funkcionalnosti, za katere pravijo, da so kontinuiran proces. Prav tako so zasnovali vsebinsko strategijo, v okviru katere ustvarjajo nove in relevantne vsebine za ključne ciljne skupine (med njimi so videovsebine, blogovski zapisi s področja zdravja in vzpostavitev e-novic).

Zadovoljen je tudi naročnik, kjer pravijo, da je bil projekt izpeljan strokovno, spletno mesto pa je kakovostno narejeno. »Sledimo in presegamo vse zastavljene prodajne cilje. V agenciji Vodik so upoštevali vse ključne temelje blagovne znamke HARTMANN, hkrati pa jim je uspelo vzpostaviti učinkovito spletno prodajo naših medicinskih pripomočkov. Od uporabnikov prejemamo veliko pozitivnih odzivov, kar je za nas ključnega pomena,« sklenejo.  

hartmann3

»Blagovna znamka HARTMANN je med uporabniki dobro poznana, saj so naši izdelki na voljo v lekarnah, specializiranih trgovinah in v naši fizični trgovini. Naš cilj je bil okrepiti komunikacijo tudi preko digitalnih kanalov, hkrati pa smo želeli s tem ustvariti stičišče izobraževalnih vsebin s področja izboljšanja kakovosti življenja ter skupnost, v kateri se bodo uporabniki počutili varne in se na nas obrnili z vprašanji o izdelkih,« pravita Sanja Ivanović in Sandra Miladinović.

Članek je bil izvorno objavljen v tiskani reviji Marketing magazin, marec 2021, #477. Revijo lahko naročite na info@marketingmagazin.si.

 

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji