uber
Aktualno

Dostavljavec hrane kot motivator

Motivacijski govor v novem oglasu za UberEats temelji izključno na naštevanju hrane.

Dostavljavski del Uberja, UberEats, se vrača s tretjim oglasom v seriji »Bring It«. Londonski agenciji Mother so bili več kot očitno pri snovanju oglasa v navdih motivacijski govori trenerjev športnih ekip. V glavni vlogi je dostavljavec, ki izbrani druščini prinese naročilo in ima govor s priokusom dostave hrane. Našteva namreč le vsebino naročila, kar pa nima na naročnike nič manjšega učinka kot »pravi« motivacijski govor.

484

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

moynihan
09. 10. 2021

Med številnimi uglednimi mednarodnimi govorci na festivalu kreativnosti Zlati boben bo…

Neuspeh se pogosto stigmatizira in redko slavi kot učna izkušnja. Posledično mnogi odrasli in otroci nimajo zdravega odnosa do neuspeha ali tveganja.

roman
08. 10. 2021

Ob tridesetletnici delovanja agencije Votan komunikacije smo se pogovarjali z njenim…

Filozofije, ki stoji že 30 let, tako kot ne menjaš konja, ki zmaguje, ne gre spreminjati. Pri nas je na prvem mestu kultura, tako v medčloveških kot…

škrabec 2
06. 10. 2021

»Če bi v Evropi za 10 % povečali delež na novo zgrajenih hiš iz lesa, bi količino CO2…

Prepričani smo, da lahko preko paviljona predstavimo tip lesene gradnje, ki vsebuje vsa trajnostna načela, se zmore prilagajati še tako zahtevnim…

Naši avtorji