uber
Aktualno

Dostavljavec hrane kot motivator

Motivacijski govor v novem oglasu za UberEats temelji izključno na naštevanju hrane.

Dostavljavski del Uberja, UberEats, se vrača s tretjim oglasom v seriji »Bring It«. Londonski agenciji Mother so bili več kot očitno pri snovanju oglasa v navdih motivacijski govori trenerjev športnih ekip. V glavni vlogi je dostavljavec, ki izbrani druščini prinese naročilo in ima govor s priokusom dostave hrane. Našteva namreč le vsebino naročila, kar pa nima na naročnike nič manjšega učinka kot »pravi« motivacijski govor.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji