bla
Aktualno

Ford Mustang s svojim parfumom

Ford predstavlja dišavo za vse, ki obožujejo zmogljivost novega električnega Mustanga Mach-E GT, obenem pa še vedno čutijo »pripadnost« do značilnih vonjav tradicionalnih avtomobilov z bencinskim motorjem.

Dišavo Mach-Eau je ustvarilo svetovalno podjetje za dišave Olfiction. Pia Long, članica Britanskega združenja parfumerjev, ki je ustvarjala dišave za številne znane znamke parfumov, je imela ključno vlogo pri njenem nastanku. Novo dišava so zasnovali tako, da voznikom pomaga vstopiti v prihodnost vožnje s pomočjo njihovega čuta za vonj. Dišava združuje zadimljene poudarke, kanček vonja po gumi in tudi »živalske« elemente kot poklon dediščini znamke Mustang.

Vonj bencina bolj priljubljen od vonja po vinu in siru

Izhodišče za zasnovo dišave predstavlja ugotovitev raziskave, da bi vsak peti voznik v primeru zamenjave tradicionalnega vozila z električnim najbolj pogrešal vonj po bencinu, skoraj 70 odstotkov sodelujočih pa jih je izjavilo, da bi vonj po bencinu pogrešali do neke mere. Bencin je bil v raziskavi sicer bolj priljubljen vonj kot vino in sir ter skoraj izenačen z vonjem novih knjig.

bla

Ford je dišavo predstavil ta konec tedna na Festivalu hitrosti v Goodwoodu, vsakoletnem dogodku, ki privablja navdušence nad »bencinskimi hlapi« z vsega sveta. Dišava, ki sicer ni naprodaj, je del Fordovega stalnega poslanstva razblinjati mite o električnih avtomobilih in prepričati ljubitelje tradicionalnih avtomobilov o potencialu električnih vozil.

»Po rezultatih naše raziskave sodeč se vozniki še vedno ne želijo odpovedati čutni privlačnosti avtov z bencinskim motorjem. Dišava Mach-Eau je zasnovana tako, da jim daje pridih vonja po gorivu, ki si ga še vedno želijo. Dišava mora ostati v zraku dovolj dolgo, da bodo zaradi zmogljivosti modela GT izhlapeli tudi vsi drugi dvomi,« pravi Jay Ward, direktor produktnega komuniciranja pri Fordu Evropa.

Intervju

Življenje z znaMMkami
18. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Henry Coutinho-Mason
16. 03. 2024

Henry Coutinho-Mason je eden od največjih poznavalcev in napovedovalcev potrošniških…

Marketinška industrija je pravzaprav ena od najpomembnejših panog v dobi umetne inteligence – ker ste prav vi pripovedovalci zgodb tega sveta.

rastezanja
12. 03. 2024

V podjetju FrodX, ponudniku naprednih tehnoloških rešitev za rast poslovanja v srednjih…

Cilj je biti aktualen glede dogajanja v svetu tehnologije, marketinga, izkušnje stranke, prodaje, hkrati pa ustvariti del vsebine, na katero se lahko…

Naši avtorji