bla
Aktualno

Ford Mustang s svojim parfumom

Ford predstavlja dišavo za vse, ki obožujejo zmogljivost novega električnega Mustanga Mach-E GT, obenem pa še vedno čutijo »pripadnost« do značilnih vonjav tradicionalnih avtomobilov z bencinskim motorjem.

Dišavo Mach-Eau je ustvarilo svetovalno podjetje za dišave Olfiction. Pia Long, članica Britanskega združenja parfumerjev, ki je ustvarjala dišave za številne znane znamke parfumov, je imela ključno vlogo pri njenem nastanku. Novo dišava so zasnovali tako, da voznikom pomaga vstopiti v prihodnost vožnje s pomočjo njihovega čuta za vonj. Dišava združuje zadimljene poudarke, kanček vonja po gumi in tudi »živalske« elemente kot poklon dediščini znamke Mustang.

Vonj bencina bolj priljubljen od vonja po vinu in siru

Izhodišče za zasnovo dišave predstavlja ugotovitev raziskave, da bi vsak peti voznik v primeru zamenjave tradicionalnega vozila z električnim najbolj pogrešal vonj po bencinu, skoraj 70 odstotkov sodelujočih pa jih je izjavilo, da bi vonj po bencinu pogrešali do neke mere. Bencin je bil v raziskavi sicer bolj priljubljen vonj kot vino in sir ter skoraj izenačen z vonjem novih knjig.

bla

Ford je dišavo predstavil ta konec tedna na Festivalu hitrosti v Goodwoodu, vsakoletnem dogodku, ki privablja navdušence nad »bencinskimi hlapi« z vsega sveta. Dišava, ki sicer ni naprodaj, je del Fordovega stalnega poslanstva razblinjati mite o električnih avtomobilih in prepričati ljubitelje tradicionalnih avtomobilov o potencialu električnih vozil.

»Po rezultatih naše raziskave sodeč se vozniki še vedno ne želijo odpovedati čutni privlačnosti avtov z bencinskim motorjem. Dišava Mach-Eau je zasnovana tako, da jim daje pridih vonja po gorivu, ki si ga še vedno želijo. Dišava mora ostati v zraku dovolj dolgo, da bodo zaradi zmogljivosti modela GT izhlapeli tudi vsi drugi dvomi,« pravi Jay Ward, direktor produktnega komuniciranja pri Fordu Evropa.

483

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

čad
18. 09. 2021

Industrija srečanj nikoli več ne bo takšna, kot je bila pred covidom-19, je prepričan…

»Naj poudarim, da smo kreativna industrija, ne pa logistična. Naročniki kupujejo naše kreativne rešitve in ne logističnih, ki jih lahko vsakdo…

balazic
11. 09. 2021

Koronakriza je za vedno spremenila vedenje potrošnikov, je prepričan Toni Balažič,…

»Mislim, da je eden od ključnih dejavnikov uspeha v moji karieri prav to, da sem marketingar. In to takšen marketingar, ki želi razumeti marketing…

bla
08. 09. 2021

Za Lucijo Lepšina, tekstopisko v Agenciji 101 in predavateljico na Akademiji UDO, so…

Vsako omrežje je svoj svet in ključno je, da se to vzame v zakup

Naši avtorji