hisense1
Aktualno

Hisense znova med globalno najvplivnejšimi kitajskimi blagovnimi znamkami

Podjetje Hisense, ki je eno od vodilnih svetovnih proizvajalcev gospodinjskih aparatov in potrošniške elektronike, se je že peto leto zapored uvrstilo med deset vodilnih kitajskih blagovnih znamk z največjim globalnim vplivom.

Podjetji Google in Kantar, vodilna svetovna družba na področju zbiranja podatkov, sta že petič objavili poročilo »Top 50 BrandZ Chinese Global Brand Builders 2021«, v katero je vključenih 50 svetovno najvplivnejših kitajskih znamk. Poročilo predstavlja svojevrstno priznanje za kitajske blagovne znamke, ki že več let uspešno hodijo po poti globalizacije. Multinacionalka Hisense se je znova uvrstila v prvo deseterico najvplivnejših kitajskih blagovnih znamk na globalnem trgu, prav tako pa jo poročilo uvršča tudi med deset najpomembnejših blagovnih znamk na trgih v razvoju, ki so jih letos snovalci v poročilo umestili prvič. Obenem Hisense na obeh lestvicah zaseda prvo mesto v kategoriji gospodinjskih aparatov.

Pod eno streho več svetovno priznanih blagovnih znamk

Skupina Hisense je bila med prvimi kitajskimi blagovnimi znamkami, ki so orale ledino na globalnem trgu. Danes pod svojim okriljem združuje več blagovnih znamk, med drugim tudi svetovno priznane znamke Hisense, Gorenje, Asko in Toshiba. Hisense je v zadnjih letih še bolj okrepil svoje dejavnosti na tujih trgih, razvejal svojo distribucijsko mrežo in se utrdil na mestu najprepoznavnejših blagovnih znamk na svetu. Čeprav mednarodni denarni sklad (IMF) ocenjuje, da je epidemija v letu 2020 povzročila padec globalne ekonomije za 3,5 %, v korporaciji Hisense pravijo, da so odločeni, da epidemija ne bo vplivala na njihovo strategijo razvoja. Še naprej sledijo istemu cilju, in sicer utrditi prepoznavnost vseh svojih blagovnih znamk na globalni ravni. Na ta način želijo narediti še en pomemben korak k uresničevanju dolgoročne vizije, v kateri so se zavezali postati podjetje s stoletno tradicijo, ki s svojimi inovativnimi rešitvami izboljšuje kakovost življenja uporabnikov po vsem svetu.

hisense2

 

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji