zvočne zgodbe Slovenije
Aktualno

I Feel Slovenija in Spotify predstavljata zvočne zgodbe Slovenije

Slovenska turistična organizacija (STO) je v sodelovanju z agencijo Pristop predstavila Spotify profil »Sounds like Slovenia«, kjer lahko prisluhnete unikatnim zvočnim zgodbam.

Pri snovanju projekta so v STO izhajali iz ugotovitve, da spletni vrvež vsakdana kar kliče po predahu. Zato so se odločili na inovativen način nagovoriti več kot 615 milijonov poslušalcev glasbene platforme Spotify, naj odkrijejo Slovenijo kot butično, zeleno in raznoliko destinacijo. Slednje zaobjema profil »Sounds like Slovenia«, ki vključuje sklope Zvoki narave, Aktivna doživetja na prostem, Mesta in kultura, Zdravje in dobro počutje ter Gastronomija

»Ustvarjanje zvočnih zgodb je bil poseben podvig, saj je bilo posnetih več kot tisoč ur gradiva na petdesetih lokacijah, nato pa je sledilo sestavljanje dogajanja, ki poslušalcu pričara celostno zvočno izkušnjo,« pravijo snovalci akcije. Da pa se zadosti »decibelnim apetitom« najrazličnejših zvočnih sladokuscev, jih Zvočne zgodbe popeljejo po celotni Sloveniji – od koncerta čričkov sredi skrivne gozdne lokacije, premora v gorski koči med gorsko nevihto, pa vse do sproščujočega morskega valovanja in priprave prve zvočne potice na svetu. O vsem tem in še več se lahko prepričate na lastna ušesa na povezavi.

Pri projektu so sodelovali Gabrijela Fužir Bauer, vodja digitalnega komuniciranja v STO, ki je poskrbela za kreativno zasnovo in kreativno vodenje projekta, vodji projekta Gregor Oblak in Ajda Kline, tekstopisec Peter Zabret, oblikovalec in izvedbeni oblikovalec Martin Rozman  ter snemalca zvoka Gregor Vida in Adam Mulalić

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji