conventa4
Aktualno

Industrija srečanj brez zavor in zapor

25. in 26. avgusta 2022 bo Ljubljana gostila že 7. konferenco Conventa Crossover, osrednji dogodek za strokovnjake v izkustvenem marketingu in organizaciji dogodkov.

Na dogodku, ki bo letos spet potekal izključno v živo, organizatorji pričakujejo preko 120 udeležencev, ki se bodo v neformalnem festivalskem vzdušju izobraževali, družili, zabavali in izmenjevali ideje na področju industrije srečanj. Pomemben del dogodka bo tudi tekmovanje za najboljši dogodek v regiji – Conventa Best Event Award. Letos se za nagrado poteguje rekordno število prijavljenih del, in sicer kar 45. Zmagovalce v devetih kategorijah bodo razglasili v petek, 26. avgusta 2022, na vrtu Grand hotela Union Eurostars.  

Vse, kar ste vedno želeli vprašati ...

Vsebinsko izhodišče dogodka je »Meetings Industry Unplugged« ali »vse, kar ste vedno želeli vprašati o industriji srečanj (a si niste upali)«. Crossover so si organizatorji zamislili kot varen prostor, kjer se bodo udeleženci odklopili od vsakdanjih obveznosti in skrbi in se brez motenj pogovorili o prihodnosti industrije, odgovornosti do okolja, inovativnosti in si pogledali najboljše dogodke.

Tri ključne teme so zasnovane krožno na osnovi naslednjih vsebinskih izhodišč:

  • Dialog vodi do inovacij (Dialogue leads to innovation)
  • Inovacije so potrebne za trajnostni razvoj (Innovation is necessary for sustainability)
  • Za trajnostni razvoj je potreben dialog (Sustainability needs dialogue)

Dogodek bo moderiral eden od najbolj znanih evropskih moderatorjev Jan-Jaap in der Maur. Kot pravijo organizatorji, je to zagotovilo, da bo dogodek potekal interaktivno in da bodo izpolnili obljubo, da je življenje prekratko za izgubljanje časa na dolgočasnih in premalo interaktivnih dogodkih.

Ponosni na seznam predavateljev

Kot pravi Gorazd Čad, idejni oče festivala, so letošnji program zasnovali skupaj s kolegom in partnerjem dogodka Ivom J. Franschitzem: »Ponosni smo na seznam predavateljev, ki bodo zagotovo pomagali razumeti tektonske spremembe, ki se dogajajo v industriji srečanj. Hkrati pa si želimo dogodek izpeljati tudi kot primer dobre prakse in odlične uporabniške izkušnje. To bomo dosegli s pomočjo originalne slovenske metodologije za organizacijo dogodkov 'Power to the meetings'. Prepričan sem, da bo to najboljši Crossover v sedemletni zgodovini dogodka.«

Posebej opozarja na predavatelje, ki bodo na dogodku sodelovali premierno:

  • Claus Raasted je direktor agencije »The College of Extraordinary Experiences« in pionir doživljajskega marketinga. Sam zase pravi, da je križanec med Thorom, Mickom Jaggerjem in Lady Gaga.  
  • Bo Krüger je izjemen danski dizajner dogodkov in avtor zdaj že legendarnega modela organizacije dogodkov  »Meetovation«.
  • Jordan Waid je poleg tega, da je zagovornik dizajnerskega razmišljanja, tudi nagrajen britanski filmski ustvarjalec.
  • Milena S. Nikolova pa je znana kot vrhunska strokovnjakinja in raziskovalka na področju vedenjske ekonomije in bo predstavila, kako ta znanja uporabiti pri organizaciji dogodkov.

Pridružili se jim bodo razbijalci mitov 'Meet Busters', mojstri marketinga in izkušeni organizatorji dogodkov, ki bodo predstavili svoj pogled in soočili mnenja; na dogodek prihajajo Jakob Sterlich (Climate Partner), Gaja Brecelj (Umanotera), Maja Bosanac (Eventful), Manuela Šola (Komunikacijski laboratorij), Mark Toonen (Wice), Tanja Polegubić (Saltwaternomads), Meta Pavlin (prvi.prvi), Yulia Katynska (Lviv Convention Bureau) in Dejan Bogdanov (Vekol DMC).

Ljubljana Talks o prihodnosti dogodkov v metavesolju

Pomemben del programa bo legendarna pogovorna oddaja Ljubljana Talks, ki bo letos premierno gostila posebnega gosta iz Nizozemske. Aragorn Meulendijk iz podjetja Masters of the Metaverse bo razjasnil, kakšna je prihodnost dogodkov v metavesolju. Svoj pogled na panogo bo soočil z Jensom Oliverjem Mayerjem (Jack Morton) in Mladenom Ljubišičem (Fitbeat.io). Pogovor bosta vodila Jan Oršič in Gorazd Čad.

Pika na i na dogodku predstavljajo legende Crossoverja. To so posamezniki, ki so s svojimi predavanji in vsebinskimi prispevki zaznamovali zgodovino Crossoverja. Na dogodku bodo v vlogi mentorjev in provokatorjev. V Ljubljano pridejo Ivo Franschitz (Enited), Kim Myhre (Xdesign), Henrik von Arnold (Enited), Jens Oliver Mayer (Jack Morton), Miloš Milovanović (Gaining Edge) in Maarten Schram (LiveCom Alliance).

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji