inka
Aktualno

Inka z novo etiketo

Če ste v poletni sezoni gin tonika opazili pijačo Inka, ste morda pomislili, da gre za nov izdelek iz Radenske, a v resnici gre za pijačo, ki jo brez prekinitve proizvajajo že 50 let.

Ko je Radenska leta 2016 kupila znamke brezalkoholnih pijač hrvaškega podjetja Badel 1862, so v svoji paleti izdelkov pozdravili tudi Inko. »Nadaljevali smo s tradicijo tega legendarnega tonika, ki navdušuje vse ljubitelje grenkih napitkov in seveda gin tonika. Sama znamka temelji na tradiciji in zgodovini tonikov, ki sega v čas Inkov z območja Peruja. Tam so se starodavni Inki pred komarji in malarijo branili s pitjem grenke pijače – vode, pomešane z malo sladkorja in snovi, pridobljene iz lubja tropskega drevesa kininovca,« pravijo v Radenski. Od te tradicije je Inka povzela tako idejo za poimenovanje kot tudi svojo novo podobo oz. etiketo. Slednjo namreč krasi lik perujske boginje lune – najsvetlejšega predmeta na nočnem nebu, ki se imenuje Mama Quilla.

inka

Če ste tudi vi med ljubitelji gin tonika, pa za konec še namig: če zmešate gin in Inko, dobite – »džinko«. Da bo pijača še bolj okusna, dodajte malo limoninega soka in nekaj zrnc rdečega popra ter jo okrasite z rezino limone, svetujejo v Radenski.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji