bla
Aktualno

Instagram in odkrivanje samega sebe

Instagram v novem globalnem oglasu poudarja pomembnost samoizražanja.

Newyorška agencija Johannes Leonardo in Facebookova hišna agencija Creative X sta ustvarili oglas, kjer skupina mladih ljudi odkriva »vesolje Instagrama« in istočasno – zaradi vseh Instagramovih možnosti komuniciranja in raziskovanja, seveda – še samih sebe.

»Za mlade identiteta ni opredeljena, to je nekaj, kar nenehno raziskujejo. Ne glede na to, ali to pomeni, da se globlje povežete z ljudmi, ki so vam pomembni, odkrivate nova zanimanja ali delite svojo perspektivo,« so ob predstavitvi oglasa v sporočilu za javnost zapisali pri Instagramu.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji