B2B2
Aktualno

Izkušnje ali diploma? Oboje! Potrdite svoje znanje tudi formalno.

B2 Visoka šola študentom, ki se na Tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi ali na Marketing management vpišejo s priporočilom delodajalca, podarja 500 evrov popusta*.

Čeprav se v B2 zavedajo, da praksa prinaša neprecenljive izkušnje, verjamejo tudi v vrednost formalne izobrazbe. Študijski programi na B2 Visoki šoli za poslovne vede so usmerjeni v uporabna znanja in aktualne vsebine. Zasnovani in ažurirani so v sodelovanju z uglednimi strokovnjaki s posameznih področij in v stalnem dialogu s trgom, da so kompetence, ki jih študentje pridobivajo med študijem, usklajene s potrebami zaposlovalcev v hitro spreminjajočem se okolju.

Med študijske programe, ki so zanimivi zlasti za zaposlene v agencijah ali marketinško-komunikacijskih oddelkih v podjetjih, uvrščajo dodiplomski program Tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi ter magistrski program Marketing management.

»Spodbujamo sodelovanje stroke in izobraževanja«

»Že leta delate v marketingu in ste več časa namenili praktičnemu izobraževanju, kot zaključku študija? Ali pa ste se v marketinških vodah znašli po naključju in želite svoje praktično pridobljeno znanje formalizirati? Morda bi želeli svoje kompetence nadgraditi z magistrskim študijem? V vseh naštetih in mnogih drugih primerih vas vabimo k vpisu v naša programa Tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi ter Marketing management. Verjamemo, da tudi vaši delodajalci stremijo k nadgrajevanju znanja, zato vsem študentom, ki se vpišejo na pisno priporočilo zaposlovalca, priznamo popust na šolnino v vrednosti 500 evrov. Spodbujamo sodelovanje stroke in izobraževanja,« pravijo v B2 Visoki šola za poslovne vede.

Cilj programa Tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi je izobraziti diplomante za delo na področjih trženja, digitalnega trženja, v dejavnostih oglaševanja, integriranega tržnega komuniciranja, korporativnega komuniciranja, marketinškega upravljanja in odnosov z javnostmi. Zelo praktično usmerjen študijski program, ki poudarja individualni pristop, je nastal v sodelovanju s strokovnjaki iz številnih agencij, ki sodelujejo v okviru programa kot predavatelji. 

Po zaključku študija na prvi stopnji je logično nadaljevanje na magistrskem programu Marketing management, oziroma na »podiplomskem študiju za prihodnost«. Študij je namenjen usposabljanju za prihodnje poslovne izzive s kombinacijo znanj splošnega managementa in managementa trženja. Študentje pridobijo kompetence za napredna poslovna znanja in za reševanje konkretnih problemov iz poslovne prakse, pa tudi kompetence za znanstveno raziskovalno delo.

Vpisi na omenjena programa potekajo do 30. septembra 2021, potencialnim študentom, za katere bo podjetje napisalo priporočilo, pa bodo na šolnino priznali popust v vrednosti 500 evrov.

*Velja za vpise na program Tržno komuniciranje in odnosi z javnostmi ter na program Marketing management

Popusti in kuponi različnih akcij se ne seštevajo, popust velja do 30. septembra 2021.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji