bla
Aktualno

James Bond na pivu

Heineken je v novem oglasu »aktiviral« Jamesa Bonda, ki je komaj dočakal tako izid novega filma kot tudi kozarec Heinekena.

V oglasu »Vredno čakanja« (»Worth the Wait«), ki je delo agencije Publicis, vidimo aktualnega Jamesa Bonda, Daniela Craiga, v naravnem okolju (kadar ne pretepa nasprotnikov in vlamlja v zgradbe). V lokalu namreč sodeč po govorici telesa nestrpno čaka. Glede na okoliščine lahko pravzaprav čaka na dve stvari in »klasika« martini ni ena od njih. Prva je zagotovo premiera filma (predvidena je za 8. oktober 2021), ki so jo prestavili že trikrat. Posledično so tudi številni oglaševalci, med katerimi je kot eden od večjih tudi Heineken, morali ali prilagoditi ali pa celo na novo posneti več kot leto dni stare oglase. Druga pa je seveda kozarec Heinekena.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji