Jernej Smisl o tem, kako lahko Celjani unovčijo zgodovinsko zmago
Simona Kruhar Gaberšček
Dreamstime
Jerneja Smisla, ki je sicer direktor marketinga v Hisensovi družbi Vidaa International, smo ujeli na dopustu, kjer pa kot pravi Celjan seveda ni izpustil priložnosti, da si ogleda zaključno tekmo med NK Celje in NK Olimpija, ki se bo očitno zapisala v nogometno zgodovino. Celjani so namreč prvič doslej osvojili naslov državnih prvakov in prekinili dolgoletno izmenjajočo se vladavino Mariborčanov in Ljubljančanov.
»Najprej bi želel čestitati trenerju, igralcem in vsem v klubu. Izredno vesel in ponosen sem na 'sosede', da jim je uspel velik met. Tekmo sem spremljal z dopusta. K sreči nam nove tehnologije to omogočajo,« nam je povedal Smisl, tudi član upravnega odbora Društva za marketing Slovenije, kjer je bil eden od pobudnikov nedavno vzpostavljenega Športnega središča DMS.
Z novimi navijači do novih sponzorjev
Na vprašanje, kako naj se vodilni v klubu čim hitreje odzovejo na to veliko zmago in pridobijo nova, nujno potrebna dodatna sponzorska sredstva za priprave in okrepitve v evropski ligi, pa odgovarja: »Ponavadi po uspehu sledi nov dan, tako na športnem kot tudi poslovnem področju. Žal se je uspeh zgodil v času koronakrize, kar 'onemogoča' večja druženja in množična slavja. Po drugi strani je priložnost za inovativne pristope, kot so spominske majice in ostala obeležja, ki se jih danes brez težav prodaja preko t. i. e-commerca. Verjamem, da je mogoče zgodovinski uspeh kluba 'kapitalizirati' pri povečanju baze navijačev in prav to je tisto, kar zanima nove sponzorje.«
Jernej Smisl: »Verjamem, da je mogoče zgodovinski uspeh kluba 'kapitalizirati' pri povečanju baze navijačev in prav to je tisto, kar zanima nove sponzorje.« (Foto: Črt Piksi/arhiv MM)