bla
Aktualno

Jessica Alba in Zac Efron v promociji Dubaja

Dubaj je oglas ob praznovanju 50 let Združenih arabskih emiratov in začetku sejma Expo 2020 predstavil, kot se zanj spodobi. Megalomansko, seveda.

Oglas »Očarljiva saga« (»A Captivating Saga«), pod katerim je podpisana londonska agencija Mother, je četrti del oglasne serije »Dubaj predstavlja«, v njej pa nastopata ameriška hollywoodska zvezdnika Jessica Alba in Zac Efron. Tako kot prejšnji oglas iz serije je tudi tokratni videti bolj kot napovednik za filmsko uspešnico kot pa oglas za promocijo (očitno zelo ambiciozne) turistične destinacije. Dogajanje v minuto dolgem oglasu je postavljeno v petdeseta leta prejšnjega stoletja, Alba pa igra letalsko pionirko.

 

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji