bla
Aktualno

Kaj imajo skupnega psi, vampirji in vesoljci?

Pedigree želi v novi oglaševalski akciji spremeniti stigmatizacijo posvajanja psov iz zavetišč.

»Zavetišča so polna dobrih psov. Potrebujejo le dobre domove.« je slogan oglaševalske akcije, pod katero je podpisana agencija BBDO New York. Z oglasoma, kjer poleg psov nastopata še vampir in vesoljec, želijo v Pedigreeju spremeniti pogosto zmotno percepcijo, da pse v zavetišča vodi njihovo »slabo vedenje« in ne njihovi lastniki. V oglasih tako spremljamo mlade lastnike psov, ki ne razumejo, zakaj kdo ne bi hotel njihovih psov. No, v prvem oglasu je to veganski grof Drakula, ki ima slabo vest, ker ga pes spremlja na njegovih nočnih pohodih. V drugem pa je kužkov lastnik briljantni astronom in raziskovalec tujega življenja. In sicer tako briljanten, da ga ugrabijo vesoljci.

483

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

čad
18. 09. 2021

Industrija srečanj nikoli več ne bo takšna, kot je bila pred covidom-19, je prepričan…

»Naj poudarim, da smo kreativna industrija, ne pa logistična. Naročniki kupujejo naše kreativne rešitve in ne logističnih, ki jih lahko vsakdo…

balazic
11. 09. 2021

Koronakriza je za vedno spremenila vedenje potrošnikov, je prepričan Toni Balažič,…

»Mislim, da je eden od ključnih dejavnikov uspeha v moji karieri prav to, da sem marketingar. In to takšen marketingar, ki želi razumeti marketing…

bla
08. 09. 2021

Za Lucijo Lepšina, tekstopisko v Agenciji 101 in predavateljico na Akademiji UDO, so…

Vsako omrežje je svoj svet in ključno je, da se to vzame v zakup

Naši avtorji