Kako je nastal Chipolov možic
Slovenski startup Chipolo se te dni predstavlja s svojo prvo celostno oglaševalsko akcijo, katere del so tudi minimalistični plakati.
Gašper Meden
Kot je za MM povedala Mina Arko, kreativna direktorica v Chipolu, so z oglaševalsko akcijo želeli na navihan način predstaviti tehnološki produkt, ki ga sicer tržijo predvsem globalno. »Želeli smo, da je poudarek na domišljenem besedilu, in da v ospredje stopijo barve, ki blagovni znamki dajejo močan karakter. Da bi tehnološko rešitev produkta na bolj preprost način približali splošnim množicam, smo se odločili za ‘personifikacijo’ izdelka, ki smo ga upodobili z rokami in nogami,« pojasnjuje.
Tako se je rodil Chipolov možic, prek katerega se tehnologija, ki je skrita v njem, morda več ne bo zdela takšen bavbav. »Predvsem si želimo, da bi ljudje, ki pogosto zalagajo svoje ključe, denarnico ali pa telefon, v Chipolu prepoznali pripomoček, ki bi jim lahko olajšal življenje. Njim je kampanja tudi namenjena.« Izrazito minimalistična kreativna rešitev po besedah sogovornice sledi Chipolovi oblikovni zasnovi, ki temelji na barvitosti in preprostosti. »Vsa vidna pa tudi ostala sporočila vidimo kot del enotne zgodbe, od katere ne odstopamo, saj se zavedamo pomena dobro zgrajene blagovne znamke in vrednosti, ki jo prinaša.«
Prva večkanalna kampanja
V Chipolu svoje izdelke sicer oglašujejo izključno preko digitalnih kanalov, primarno preko oglasov na Googlu in Facebooku. Po besedah Nike Kramžar, direktorice marketinga v Chipolu, gre za zelo usmerjeno ciljanje na večinoma tehnološke navdušence na tujih trgih. Tokrat so se odločili preizkusiti bolj celostni pristop in bodo tako prvič izvedli večkanalno kampanjo, ki je v celoti delo interne marketinške ekipe pod vodstvom kreativne direktorice Mine Arko, pri tekstopisju pa jim je na pomoč priskočila Azra M. Češek.
Kampanja zajema zunanje oglasne površine, radijske oglase, digitalne kanale, vplivneže. Hkrati pa smo oziroma še bomo v prihodnjih tednih prisotni tudi v številnih fizičnih trgovinah, kot so Big Bang, Harvey Norman, Spar, Tuš, Eurospin, A1, Telemach, Telekom, kjer bomo produkte promovirali tudi preko njihovih kanalov. »S tem želimo prvič nagovoriti širše občinstvo in preveriti kako se bo odzvalo na naš inovativen produkt - pametni iskalnik predmetov, ki sicer rešuje zelo pogosto vsakodnevno težavo - iskanje založenih ključev, denarnice, telefona in drugih osebnih predmetov.«