jože
Aktualno

Kako je T-2 pokazal svojo človeško plat

T-2 v novem oglasu na zabaven način poudarja predanost podpori strankam. Verjamejo namreč, da je ta lahko celo pomembnejša od cene storitev.

Skrb za uporabnika je ključna

V oglaševalski akciji »Morda najbolj prijazen operater«, pod katero je podpisana agencija Arih, z Jožetom Robežnikom v glavni vlogi spremljamo bolj ali manj vsakdanje pogovore podporne službe. Na eni strani hitro razvijajoče se telekomunikacijske tehnologije zahtevajo od uporabnikov nenehno prilagajanje in učenje, po drugi strani pa je naloga ponudnikov pomoč in podpora uporabnikom. Predpostavka akcije je tako bila, da je tehnična dovršenost dostopna praktično vsem na svetu, človeško toplino in prijazen nastop pa je treba gojiti.

Ob tem je Gregor Štampohar, član poslovodstva družbe za prodajo in marketing pri T-2, za MM poudaril, da je skrb za uporabnika pri telekomunikacijskih storitvah ključna. »Naročniki našo odzivnost izjemno cenijo, saj jim vedno stojimo ob strani, ko nas potrebujejo. Da smo na slovenskem trgu v zadnjih nekaj letih prepoznani kot operater z vrhunsko uporabniško podporo, seveda ni naključje, saj svoj odnos do uporabnikov nenehno izpopolnjujemo in se trudimo biti vedno boljši. S takšnim pristopom uresničujemo svoje poslanstvo, ki se odraža v vse večjem zadovoljstvu uporabnikov z našimi storitvami,« je povedal.

Podpora uporabnikom je lahko pomembnejša od cen storitev

Ena od zanimivosti akcije je, da praktično ni umestitve oziroma omembe produkta ali storitve. Po besedah sogovornika v T-2 oglaševanje usmerjajo tako v prepoznavnost in moč blagovne znake T-2 kot tudi v promocijo posameznih storitev in produktov. »V tem delu oglasne akcije smo želeli izpostaviti naše prednosti v smislu dobre podpore uporabnikom, saj je ta lahko celo pomembnejša od cene samih storitev.«

Ob tem nas je zanimalo še, ali jih je agencija z idejo prepričala »v prvo«. Sodelovanje med T-2 in agencijo Arih poteka že desetletje, zato so pri pripravi oglaševalskih kampanj po Štampoharjevih besedah zdaj že zelo dobro uigrani. »Cilje, ki jim v T-2 sledimo, znajo osmisliti s kreativnimi in zanimivimi idejami, odstopanja v željah in realizaciji pa so redka. Izbira Jožeta Robežnika, ki zdaj javnosti sporoča, zakaj je dobro biti T-2 naročnik, se je ponujala kar sama. Le kdo bi bil pri tem lahko bolj prepričljiv kot eden od naših dolgoletnih zadovoljnih uporabnikov?« pojasnjuje Štampohar.

495

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

luka bajs2
24. 09. 2022

Z Luko Bajsom, ki s svojo ustvarjalnostjo že več kot desetletje prinaša pozitivne…

»V zadnjem času tudi pri slovenskih naročnikih opažam željo po sodelovanju na festivalih. Vmes me je že postalo strah, da festivali postajajo samo…

ghada
21. 09. 2022

Ghada Wali je mlada egiptovska oblikovalka, ki je v regiji Bližnjega vzhoda že globoko…

Kdor nima zgodovine, nima prihodnosti. Ustvarjam dela, ki predstavljajo to, kar sem in od koder prihajam. Svetovno prepoznavnost sem si pridobila z…

bla
20. 09. 2022

Jernej Smisl bo 1. oktobra 2022 postal direktor Pristopovega oddelka za korporativno…

Naši avtorji