gigo2
Aktualno

Kako se bo nadaljevalo izročilo Gigodesigna?

Kot smo že pisali, se multidisciplinarni oblikovalski studio Gigodesign v dosedanji obliki poslavlja, njegovo izročilo pa bosta nadaljevali podjetji Business Genome in Sito.

Kot pravijo v Gigodesignu, je studio v 22-ih letih delovanja dosegel izjemne rezultate, svoje meddisciplinarno področje delovanja pa je z leti le še razširil in ga poglobil. V tem času sta se znotraj agencije organsko razvili dve ekipi: prva se je osredotočila na industrijsko oblikovanje, design research in design management, druga pa je razvijala kompleksne identitetne sisteme, načrtovala uporabniško izkušnjo, uporabniške vmesnike, digitalne produkte in druge spletne vsebine. Razvoj prve ekipe je pripeljal k nastanku studia Sito; druga ekipa, ki zdaj deluje pod imenom Business Genome, pa predstavlja korak naprej, usmerjen h gradnji znamk, ki bodo kos izzivom prihodnosti. Studio Sito vodi Luka Stepan, prej vodja oddelka za industrijsko oblikovanje v Gigodesignu, vodenje podjetja Business Genome pa je prevzel Matevž Medja, soustanovitelj Gigodesigna.

Za naročnike skrbijo iste ekipe kot doslej

Vsi zaposleni v oblikovalski agenciji Gigodesign so tako postali del enega od novih podjetij. Business Genome je ekipo še dodatno okrepil s strateškim povezovanjem s strokovnjaki, ki sodelujejo pri razvoju in izvedbi novih storitev, povezanih z dekodiranjem in načrtovanjem korporativnega genskega zapisa. Nekateri med njimi delujejo v podjetju v Ljubljani, drugi delo opravljajo na daljavo, na vseh koncih sveta, med njimi so redni in občasni sodelavci.

Delo z naročniki poteka nemoteno, saj zanje skrbijo iste ekipe kot doslej. Business Genome je svoje storitve le še poglobil, in sicer z istoimenskim ogrodjem, ki podjetjem in organizacijam pomaga oblikovati in upravljati korporativni genski zapis. Proces predstavnike podjetja preko delavnic vodi k identifikaciji lastnih vrednot, te pa nato pretvori v konkretne aktivnosti, ki pomagajo izboljšati korporativno kulturo, privabljati nove talente ter usmerjajo znamčenje in razvoj novih produktov.

V Elanu so pristop že preizkusili

Eni od prvih so pristop preizkusili v podjetju Elan, ki je Gigodesignov dolgoletni naročnik. Vodstvo podjetja se je udeležilo delavnice z namenom snovanja oblikovalske strategije, njeni rezultati pa so pozneje vplivali tudi na raven vodenja, kulture in produktnega razvoja. »Delavnica je vodstvu ponudila skupni jezik, s katerim so lahko svoje vrednote, kot so avtentičnost, vztrajnost in navdih, prevedli v konkretne usmeritve, ki nenadoma razjasnijo marsikatere poslovne odločitve. Avtentičnost Elanu na primer narekuje, da je vodstvo vedno pripravljeno na pogovor z zaposlenimi, in hkrati zagotavlja, da so izdelki narejeni v slovenskih Alpah,« je za MM povedal Matevž Medja.

Delavnica z Elanovimi specialisti je na podlagi izbranih vrednot porodila oprijemljiva vodila, s katerimi so oblikovalci določili jasne okvire oblikovalskega jezika. Tu se vrednote tolmačijo na primer preko izbire fotografij, načina podajanja navodil za uporabo ter rabe specifičnih grafičnih elementov. 

elan

Ogrodje, ki vodi do nagrad

Uporaba ogrodja Business Genome je Elan in Gigodesign pripeljala do najvišjih osvojenih nagrad v zgodovini njunega sodelovanja, nagrade Red Dot: Best of the Best, med domačimi nagradami pa do SOF SOF-a, najvišje nagrade lanskoletnega Slovenskega oglaševalskega festivala. 

elan smuci

Nagrado Red Dot je po dekodiranju genoma prejelo tudi nemško družinsko podjetje Wüsthof, ki sodi med vodilne proizvajalce nožev na svetu. Njihove vrednote družine, dediščine, kakovosti in transformacije so zaznamovale način razstavljanja izdelkov na stičnih točkah, definirale oblikovalski jezik in pomagale izraziti ravnovesje med inovacijo in tradicijo v pozicioniranju tržne znamke.

wusthof

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji