bla
Aktualno

Kako zagreniti prvi zmenek

V oglasu znamke viskija Monkey Shoulder komik Joel McHale v slogu skrite kamere pare na prvem zmenku spravlja v še večjo zadrego.

Ameriški komik Joel McHale nam na začetku oglasa, ki je delo agencije M&C Saatchi, skuša »prodati« viski.  Kaj kmalu ugotovi, da oglas ne deluje in da njegovega stereotipnega govora verjetno nihče ne posluša. Ker pa znamka prisega na sproščenost, so se s sodelavci odpravili na teren. Natančneje med tiste, ki so najmanj sproščeni. Prav imate, to so pari na prvem zmenku.

McChale jih tako nagovarja, da naj bodo bolj spontani in odprti, ter jim seveda ponudi rešitev obliki koktejla z viskijem Monkey Shoulder. Večini parov je vidno nelagodno. Enega pa jim le uspe prepričati, da obisk baleta zamenjata za obisk lokala, kjer se med drugim odvija tudi turnir v rokoborbi.«Na prvem zmenku ni nič slabšega, kot da se nekdo preveč trudi in misli, da bo nekoga, ki ga je spoznal na aplikaciji za zmenkarije, navdušil tako, da ga bo zvlekel na ogled štiriurne nemške opere,« je povedal Joel McHale.

 

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji