neli zovko
Aktualno

»Kakovost vedno prepriča tudi najzahtevnejše«

Podjetnica Neli Zovko, ki je v kozmetičnih vodah že deset let, je na podlagi lastnih izkušenj ustvarila premium blagovno znamko izdelkov za nego las The Royal Affair, ki veliko pozornost posveča ekologiji.

Neli Zovko, ki je skupaj s solastnicama Evo Meglič in Andrejo Klemenc na čelu podjetja Domina Activa, je idejo o lastni blagovni znamki dobila zelo spontano. Kot pravi, so bili lasje vedno pomemben del njene osebne urejenosti, ker pa ima močne, valovite in hkrati suhe lase, ti zahtevajo veliko nege in časa. »Zato sem nenehno iskala izdelke, ki bi moje lase nahranili, jim povrnili mehkobo in prožnost. Mehki in sijoči lasje – to je bil končni rezultat, ki sem si ga želela od izdelka. Po letih odkrivanja novih izdelkov, ki me niso popolnoma zadovoljili, sem začela z raziskovanjem različnih surovin in sestavin. Mnogo ur sem preživela v domači kuhinji med ustvarjanjem domačih 'zvarkov', vendar me ni noben prepričal oz. zadovoljil mojih zahtev,« pripoveduje.

»Skrivnost« je v kani

Nato je pred nekaj leti obiskala Maroko in spoznala vse lastnosti in vsestranskost kane. Do takrat je bila namreč prepričana, da se kana uporablja izključno za barvanje las. Doma jo je začela redno uporabljati, rezultat pa so bili prerojeni lasje. »Velik problem pa mi je predstavljala oblika kane in njena uporaba, ki je zahtevala precej spretnosti, kljub temu pa kopalnica nikoli ni ostala prav čista. Sledil je obisk laboratorija, kjer sem jim predstavila svojo idejo o uporabi kane v negovalni kozmetiki, skupaj z izbranimi sestavinami,« pravi. Sledil je razvojni proces, in kot pravi, jo je navdušil že prvi vzorec.

Pogum se je izplačal

S poslovnima partnerkama je začela preigravati idejo o lastni blagovni znamki, čeprav čas ni bil idealen. Sredi razvoja izdelkov se je namreč svet ustavil zaradi pandemije in v tistem trenutku niso vedele, ali bi projekt nadaljevale ali pa ga kar končale. Odločile so se za nadaljevanje in tako danes s ponosom predstavljajo izdelke za nego las The Royal Affair.

Kolekcija je plod slovenskega znanja, vizije in želja ter je v celotni zasnovana v Sloveniji, medtem ko proizvodnja poteka na Hrvaškem. Za začetek se želijo predstaviti na domačem trgu, nato pa načrtovano prodirati tudi v druge evropske države. Prodajno strategijo pripravljajo skupaj z marketinško agencijo Clicky Climbers, s katero že uspešno sodelujejo pri obstoječih projektih podjetja.

neli zovko2

Neli Zovko je solastnica in direktorica podjetja Domina Activa, ki je uvoznik, zastopnik in distributer kozmetičnih znamk. Pri promociji znamke The Royal Affair se poslužujejo družbenih omrežij, vplivnostnega marketinga spletnega oglaševanja in oglaševanja v tiskanih medijih. »Z marketinškimi aktivnostmi opozoriš nase, potrkaš na potrošnikova vrata in se predstaviš. Večkrat te vidijo, bolj jim ostaneš v spominu. Vsi, ki se ukvarjamo s prodajo, vemo, da je potrošnika najtežje prepričati v prvi nakup. Če je z izdelkom zadovoljen, smo svoje praktično dosegli. In prepričana sem, da izdelki iz kolekcije The Royal Affair ne bodo imeli uporabnic in uporabnikov, ki bi po njih posegli zgolj enkrat, saj kakovost vedno prepriča tudi najzahtevnejše,« je prepričana.

Prijazni do uporabnic in do okolja

Na vprašanje, katere so največje prednosti izdelkov iz kolekcije, Neli Zovko pove, da so v največji meri usmerjeni v izdelavo čistih oz. »clean« izdelkov. »V njih torej ne boste našli penilcev SLS/SLES, mineralnih olj, parabenov ali težkih kemikalij. In ne nazadnje – izdelki niso testirani na živalih. Izbirali smo le najboljše surovine in aktivne sestavine. Osnova kolekcije The Royal Affair pa je, kot že rečeno, kana, ki s skrbno izbrano mešanico drugih bogatih sestavin tvori edinstveno izkušnjo,« pravi.

»Oblečeni« v okolju prijazno embalažo

Trudijo se tudi za dobrobit okolja in embalaža, v kateri so izdelki, je v veliki meri reciklabilna. »Planet Zemlja je naš skupni in edini dom. Vsak mora začeti pri sebi in v našem gospodinjstvu skrbimo za to, da planetu prizadanemo čim manjšo škodo z odpadki ter delamo dobro zanj, kolikor je v naši moči. Uporaba vrečk za večkratno uporabo ali trajnostna steklenička za vodo – to ni več izbira, to je edina možnost. V kozmetični industriji kot uvoznica blagovnih znamk ARTDECO in frei öl delam že veliko let in zavedam se, da prav naša panoga ogromno prispeva h kopičenju plastičnih odpadkov. Zato sem se čutila dolžno, da izdelke The Royal Affair 'oblečem' v okolju prijazno embalažo. Pri celotnem projektu je prav izdelava embalaže zahtevala največ časa in me postavila pred prenekateri izziv,« pravi.

Uspelo jim je odkriti nov, inovativen pristop k plastični embalaži, ki je v celoti reciklabilna in izdelana v Sloveniji. In kar je najbolje – pri njeni izdelavi se uporabi do 30 % manj materiala za tubo in do 60 % manj materiala za pokrovček. Končni izdelek je tako elegantna embalaža, ki izstopa po strukturi in tudi po videzu. Za slednjega je poskrbela agencija Kabinet 01, ki je tudi avtor logotipa.

Prav videz oz. všečna in lepo oblikovana embalaža je namreč v kozmetiki zelo pomembna. »Embalaža pomeni prvi stik kupca z izdelkom. Prvi vtis, povabilo k nakupu in obet, da gre za kakovostno blagovno znamko. Izdelkov za nego las je na trgu ogromno in prav embalaža je tista, ki mora pridobiti pozornost potrošnika. Je malo razkošje, morda celo okras kopalnice in vsaka ženska, pa tudi vedno več moških, si želi imeti na polici v kopalnici tudi izdelke, ki so očem privlačni,« je prepričana Neli Zovko.

neli zovko3

»V kolekciji The Royal Affair je hranilni šampon, ki nežno in učinkovito vlaži, obnavlja in krepi lase. Bogat in hranljiv šampon je izdelan iz nežne, visoko učinkovite formule. Vlažilni balzam nahrani suhe in poškodovane lase in dobesedno 'pričara' mehke, gladke, sijoče in vodljive lase. Kraljica naše kolekcije pa je obnovitvena maska, ki lase krepi, vlaži in revitalizira,« opiše kolekcijo njena snovalka Neli Zovko.

Globinska maska za suhe, poškodovane lase je bogata z izvlečkom kane in arganovim oljem za zdravljenje razcepljenih konic in suhih pramenov. Obogatena je s hidroliziranim keratinom in tako zagotavlja dodatno vlago. Lasje so ob redni uporabi manj lomljivi, sijoči in tudi bolj zdravi. Vsi trije izdelki The Royal Affair imajo optimalno raven pH-ja, torej 5,5. To pomaga zaščititi lase pred bakterijami in glivicami tako, da zatesni povrhnjico las, to pa pripomore pri zadrževanju vlage in naravnih olj v laseh.

Izdelki so na voljo na spletni strani www.theroyalaffair.eu.

Članek je bil objavljen v spomladanski prilogi SaMMozavestno, ki jo lahko prenesete na svoj računalnik ali telefon.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji