kfc
Aktualno

KFC bo spet za prste polizat

Ko se je KFC v svoji prvi globalni oglaševalski akciji začasno odpovedal krovnemu sloganu »It's finger lickin' good« (»Za prste polizat dobro«), ga je ponovno uvedel nazaj.

Svoj značilni slogan so v KFC-ju opustili z obrazložitvijo, da je v luči varnostnih ukrepov proti pandemiji koronavirusa neprimeren. Pandemija namreč ni le otežila »obreda« uživanja v KFC-jevih jedeh, pravzaprav ga je kar odpihnila. »Za nas je to velik korak, a bodimo iskreni.  Naš slogan je verjetno eden od najmanj primernih ta trenutek,« so izjavili v sporočilu za javnost. Tudi tokratno oglaševalsko akcijo je zasnovala agencija Mother, z njo pa se zahvaljujejo svojim zvestim kupcem.

 

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji