Kjer je dim, je tudi žar Laškega
Pivovarna Laško je v sodelovanju z agencijo Luna TBWA predstavila svojo različico žara.
»Kaj je običajno pravi pokazatelj, da se nekaj 'kuha'? Dim. In kjer je dim, tam je Laško žar. »6-pack« Laškega je stalnica vsakega pravega poletja, tega pa lahko naredimo resnično nepozabnega, ko mu dodamo še ikonični žar, ki premika meje klasičnih piknikov. V Pivovarni Laško smo zato ustvarili žar, s katerim vsaka lokacija postane piknik lokacija,« pojasnjujejo v Pivovarni Laško Union (PLU).
Ob tem poudarjajo, da so skladno z značajem znamke, ki vedno išče nove ideje, kako vsakodnevne situacije iz povprečnih spremeniti v legendarne, Laško žar predstavili v sodelovanju s spletnimi vplivneži – Cirilom Komotarjem, Tanjo Kocman, Dejanom Kranjcem in Tajo Planinc. »Vsak od njih je žar uporabil na najbolj nepričakovani lokaciji, ki so jo izglasovali njihovi sledilci, in dokazal, da žar lahko uporabljaš na vodi, na strehi oziroma kjer koli te zagrabi lakota.
Komunikacijo so v večjih slovenskih mestih podprli z Europlakatovimi oglasnimi panoji, iz katerih se kadi (pravi) dim in na ta način na žar opozorili tudi širšo slovensko javnost. »Seveda pa smo Laško žar tistim najbolj zagnanim mojstrom žara v omejeni izdaji ponudili v spletni trgovini Laško. »Dodana vrednost čevapčiča, zalita z Laškim, je tako zdaj na ikoničnem Laško žaru še toliko višja,« še sporočajo iz PLU.