bla
Aktualno

Kjer je dim, je tudi žar Laškega

Pivovarna Laško je v sodelovanju z agencijo Luna TBWA predstavila svojo različico žara.

»Kaj je običajno pravi pokazatelj, da se nekaj 'kuha'? Dim. In kjer je dim, tam je Laško žar. »6-pack« Laškega je stalnica vsakega pravega poletja, tega pa lahko naredimo resnično nepozabnega, ko mu dodamo še ikonični žar, ki premika meje klasičnih piknikov. V Pivovarni Laško smo zato ustvarili žar, s katerim vsaka lokacija postane piknik lokacija,« pojasnjujejo v Pivovarni Laško Union (PLU).

Ob tem poudarjajo, da so skladno z značajem znamke, ki vedno išče nove ideje, kako vsakodnevne situacije iz povprečnih spremeniti v legendarne, Laško žar predstavili v sodelovanju s spletnimi vplivneži – Cirilom KomotarjemTanjo KocmanDejanom Kranjcem in Tajo Planinc. »Vsak od njih je žar uporabil na najbolj nepričakovani lokaciji, ki so jo izglasovali njihovi sledilci, in dokazal, da žar lahko uporabljaš na vodi, na strehi oziroma kjer koli te zagrabi lakota.

bla

Komunikacijo so v večjih slovenskih mestih podprli z Europlakatovimi oglasnimi panoji, iz katerih se kadi (pravi) dim in na ta način na žar opozorili tudi širšo slovensko javnost. »Seveda pa smo Laško žar tistim najbolj zagnanim mojstrom žara v omejeni izdaji ponudili v spletni trgovini Laško. »Dodana vrednost čevapčiča, zalita z Laškim, je tako zdaj na ikoničnem Laško žaru še toliko višja,« še sporočajo iz PLU.

bla

483

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

čad
18. 09. 2021

Industrija srečanj nikoli več ne bo takšna, kot je bila pred covidom-19, je prepričan…

»Naj poudarim, da smo kreativna industrija, ne pa logistična. Naročniki kupujejo naše kreativne rešitve in ne logističnih, ki jih lahko vsakdo…

balazic
11. 09. 2021

Koronakriza je za vedno spremenila vedenje potrošnikov, je prepričan Toni Balažič,…

»Mislim, da je eden od ključnih dejavnikov uspeha v moji karieri prav to, da sem marketingar. In to takšen marketingar, ki želi razumeti marketing…

bla
08. 09. 2021

Za Lucijo Lepšina, tekstopisko v Agenciji 101 in predavateljico na Akademiji UDO, so…

Vsako omrežje je svoj svet in ključno je, da se to vzame v zakup

Naši avtorji