whopper
Aktualno

Ko bi le bil whopper ...

Burger King je v času olimpijskih iger na družbenih omrežjih predstavil oglaševalsko akcijo, v kateri trdijo, da si dobitniki medalj v resnici želijo, da bi ugriznili v njihov znani hamburger in ne v medaljo.

Oglaševalska akcija »Whopperjeve medalje« (»Whopper Medals«) bo aktivna do konca olimpijskih iger, z njo pa ljubiteljem hitre hrane v Belgiji nudijo možnost, da si pridobijo brezplačen hamburger. »Tokrat ne boste vi tisti, ki boste športnikom zavidali medalje, ampak bodo oni vam zavidali brezplačen hamburger. Vsakič, ko bo dobitnik medalje ugriznil vanjo, boste vi lahko ugriznili v whopper,« pravijo. Vse, kar morajo uporabniki storiti, je, da v trenutku, ko športnik v Tokiu ugrizne v medaljo, naredijo posnetek zaslona, ki ga nato delijo na svojih družbenih omrežjih s ključnikom #WishItWasAWhopper oz. #ŽelimSiDaBiBilWhopper.

Akcijo so zasnovali v francoski oglaševalski agenciji Buzzman. 

483

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

čad
18. 09. 2021

Industrija srečanj nikoli več ne bo takšna, kot je bila pred covidom-19, je prepričan…

»Naj poudarim, da smo kreativna industrija, ne pa logistična. Naročniki kupujejo naše kreativne rešitve in ne logističnih, ki jih lahko vsakdo…

balazic
11. 09. 2021

Koronakriza je za vedno spremenila vedenje potrošnikov, je prepričan Toni Balažič,…

»Mislim, da je eden od ključnih dejavnikov uspeha v moji karieri prav to, da sem marketingar. In to takšen marketingar, ki želi razumeti marketing…

bla
08. 09. 2021

Za Lucijo Lepšina, tekstopisko v Agenciji 101 in predavateljico na Akademiji UDO, so…

Vsako omrežje je svoj svet in ključno je, da se to vzame v zakup

Naši avtorji