Ko bi le bil whopper ...
Burger King je v času olimpijskih iger na družbenih omrežjih predstavil oglaševalsko akcijo, v kateri trdijo, da si dobitniki medalj v resnici želijo, da bi ugriznili v njihov znani hamburger in ne v medaljo.
Oglaševalska akcija »Whopperjeve medalje« (»Whopper Medals«) bo aktivna do konca olimpijskih iger, z njo pa ljubiteljem hitre hrane v Belgiji nudijo možnost, da si pridobijo brezplačen hamburger. »Tokrat ne boste vi tisti, ki boste športnikom zavidali medalje, ampak bodo oni vam zavidali brezplačen hamburger. Vsakič, ko bo dobitnik medalje ugriznil vanjo, boste vi lahko ugriznili v whopper,« pravijo. Vse, kar morajo uporabniki storiti, je, da v trenutku, ko športnik v Tokiu ugrizne v medaljo, naredijo posnetek zaslona, ki ga nato delijo na svojih družbenih omrežjih s ključnikom #WishItWasAWhopper oz. #ŽelimSiDaBiBilWhopper.
Akcijo so zasnovali v francoski oglaševalski agenciji Buzzman.