whopper
Aktualno

Ko bi le bil whopper ...

Burger King je v času olimpijskih iger na družbenih omrežjih predstavil oglaševalsko akcijo, v kateri trdijo, da si dobitniki medalj v resnici želijo, da bi ugriznili v njihov znani hamburger in ne v medaljo.

Oglaševalska akcija »Whopperjeve medalje« (»Whopper Medals«) bo aktivna do konca olimpijskih iger, z njo pa ljubiteljem hitre hrane v Belgiji nudijo možnost, da si pridobijo brezplačen hamburger. »Tokrat ne boste vi tisti, ki boste športnikom zavidali medalje, ampak bodo oni vam zavidali brezplačen hamburger. Vsakič, ko bo dobitnik medalje ugriznil vanjo, boste vi lahko ugriznili v whopper,« pravijo. Vse, kar morajo uporabniki storiti, je, da v trenutku, ko športnik v Tokiu ugrizne v medaljo, naredijo posnetek zaslona, ki ga nato delijo na svojih družbenih omrežjih s ključnikom #WishItWasAWhopper oz. #ŽelimSiDaBiBilWhopper.

Akcijo so zasnovali v francoski oglaševalski agenciji Buzzman. 

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji