renault
Aktualno

Ko zmanjka »gasa«

V Renaultovem oglasu za hibrida Captur spremljamo ganljivo zgodbo hčerke in očeta, ki si želi podoživeti športna leta.

Zgodba oglasa, ki je delo agencije Publicis Conseil, se vrti okrog nostalgičnega očeta, nekdanjega tekmovalnega kolesarja, ki ne more pozabiti občutkov ob dirkah. Hčerka mu skupaj z nekdanjima sotekmovalcema pripravi presenečenje – kolo. Skupaj se odpravijo na prizorišča nekdanjih dirk, kjer je hčerka na čelu spremljevalnega avtomobila (hibridnega Capturja). Oče, zdaj že konkretno v letih, ima sicer voljo kot v mladih letih in kljub (pre)velikim naporom ne želi odnehati. Hčerka se znajde z izjavo, da bo avtomobilu zmanjkalo goriva. Na koncu se izkaže, da jim sploh ni treba dotočiti goriva, saj gre za hibrid.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji