wdc2
Aktualno

Konferenca Workplace Design: podpora kreativnosti in inovacijam za poslovni uspeh

28. septembra 2022 bo v Rikli Balance hotelu na Bledu že peta mednarodna konferenca Workplace Design, ki jo organizatorji opisujejo kot atipično poslovno konferenco za mnenjske voditelje in poslovne kreativce.

Organizatorji obljubljajo, da obiskovalce konference čakajo odličen program, izvrstni govorci in dobra družba. Med drugim bo govora o tem, kako kreativnost spodbujajo v podjetjih, kot so Google, Meta, Accenture, Infobip, Better in drugi, zakaj je inovativnost kombinacija načrtovanja, tehnologije, delovnega okolja in vodenja ter kako izdelati načrt za več novih idej in več kreativnosti v vašem podjetju.

wdc1

Osem razlogov, zakaj obiskati konferenco Workplace Design

  • Vrhunski govorci: med govorci, ki jim boste lahko prisluhnili, so Kirk Vallis (Google), ki bo govoril o tem, kako uporabiti kreativnost za reševanje kritičnih izzivov in ustvarjanje novih poslovnih priložnosti, Alex Pinter (Accenture), ki prinaša svež pogled na tri strateška poslovna vprašanja (kje igrati, kako igrati, in kako zmagati), Ruben Van Eijk (Meta), ki bo definiral vlogo, ki jo bo družba Meta odigrala na področju inovacij in marketinga prihodnosti, Božidarka Radović in Roko Malkoč (Better), ki bosta delila lekcije o pozitivni transformaciji podjetja s projektom novega kreativnega delovnega okolja in drugi.
  • Zanimiv program: poleg zgoraj omenjenih govorcev bodo v programu med drugim sodelovali še Tatjana Milnović in Monika Ivanović (Infobip), ki bosta govorili o tem, kako eno najhitreje rastočih IT-podjetij ohranja kreativno, start-upovsko poslovno kulturo in skrbi za znamko, ter Michal Matlon (TheLivingCore), ki bo predstavil, zakaj sta veselje in radost pri delu bistvena za našo kreativnost in uspešnost in kako ju doseči.
  • Mreženje: po in med predavanji bo čas za mreženje, saj bo vsak udeleženec imel priložnost osebno spoznati druge udeležence, poklepetati z govorci in srečati vodilne predstavnike partnerjev in pokroviteljev. Kot zagotavljajo organizatorji, je WDC konferenca močna platforma za mreženje. Če iščete nove kupce ali dobavitelje, strateške partnerje in investitorje, mlade talente ali izkušene kadre ali če se ozirate za novo vodstveno pozicijo, lahko torej pričakujete konkretne poslovne koristi.
  • Odlična uporabniška izkušnja: na konferenci bo poskrbljeno za udobno sedenje, dobro osvetlitev odra in brezhibno ozvočenje. Izbirate lahko med banketnim, lounge in klubskim omizjem ali visokimi mizami, če bi bili raje bolj zase, pa lahko izberete stole levo ali desno od odra. Sedeže lahko rezervitate na strani workplacedesign.si/tickets.
  • Možnost nadgradnje paketa: če želite od konference nekaj več, je Premium paket prava kotizacija za vas. Poleg vsega, kar zagotavlja redna vstopnica, prejmete s tem paketom zasebno avdienco s predavatelji, ki jih boste lahko iz prve roke povprašali za mnenje o vprašanjih in izzivih, ki so pomembni za vaše podjetje, paket pa vam omogoča tudi namestitev v prvih vrstah dvorane na udobnih sedežih, foteljih in zofah s praktičnimi mizami za pisanje zapiskov, delo na prenosniku, z možnostjo polnjenja telefona in postrežbo napitkov po želji.
  • Inovativne rešitve: med odmori ter pred in po konferenci si boste v preddverju glavne dvorane lahko ogledali predstavitve, ki so jih izbrani partnerji pripravili za vas.
  • Jesen na Bledu: z udeležbo na konferenci lahko združite prijetno s koristnim. Privoščite si na primer sprostitev v Wellnessu Živa hotela Rikli Balance, uživajte v možnostih za zabavo, šport in rekreacijo, ki jih ponuja Bled, ali pa podaljšajte svoje bivanje na Gorenjskem in izkoristite priložnost za daljši oddih z družino ali prijatelji.
  • Največja vrednost za vaš vložek: na konferenci bodo vsi predavatelji nastopili v živo, če pa se sami dogodka ne morete udeležiti osebno, ga lahko spremljate v neposrednem prenosu ali s časovnim zamikom. Če prijavite tri ali več udeležencev, tudi če niso vsi iz vašega podjetja, prejmete 10 % popusta na vašo kotizacijo. 

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji