bla
Aktualno

Krasni novi svet brez onesnaženja

Greenpeace v svojem novem oglasu predstavlja svet leta 2051, kjer ni več onesnaženja in posledično Greenpeace nima nobenega dela.

Tokyo leta 2051. Namesto gostega prometa, betona, megle in onesanaženja je ogromno zelenja, zrak in okolje sta čista, prometa skorajda ni. V oglasu, ki je delo agencije UltraSuperNew Tokyo, spremljamo zgodbe štirih ljudi, ki imajo za danes res nepredstavljive težave. Nekdanji voznik Kazuya ne more »preoboleti« svojih jeklenih konjičkov (ki jih v letu 2051 seveda ni več) in se iz nostalgije vsake toliko zadane z bencinom, ki ga hrani v mililitrih. Mlada zaposlena Yuki ne najde več izgovorov za zamujanje na delo. Ker prometa ni, to ne more biti izgovor. Se pa poskusi izgovarjati na svojega robotskega asistenta.

Mladi očka Yuto je po drugi strani odrasel z videoigrami in ga je groza, ker se njegova hčerka rada igra v naravi (sam se namreč zaradi ni mogel ali želel). In nazadnje, Akemi se kot Greenpeacova zaposlena in  aktivistka na delovnem mestu grozno dolgočasi. Časi množičnih protestov in okoljevarstvenih akcij so mimo, tako da ji največje razburjenje predstavljajo videoposnetki iz restavracij, kjer vsake toliko polijejo olje.

»Pri vsakem tehnološkem napredku se pojavijo skeptiki, sovražniki in nergači. Strah pred prihodnostjo in spremembami je delno v vseh nas, pri nekaterih pa veliko bolj. Predstavljali smo si, o čem se bodo ti ljudje pritoževali čez 30 let, ko bo prevoz brez ogljičnega odtisa, naša mesta pa bodo bolj čista in bolj zelena,« je povedal Francois Claverie, kreativni direktor v agenciji UltraSuperNew

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji