bla
Aktualno

Lepote nepopolnega starševstva

V oglasu znamke izdelkov za otroke Babygenics je veliko razigranih dojenčkov in malenkost manj razigranih staršev.

Babygenics z zabavnim oglasom nagovarja vse nepopolne starše. Torej vse resnične starše. Zato v oglasu ne manjka prizorov, ki jih v običajnih otroških oglasih ni. Na primer, ko nekaj mesecev star dojenček dobi neverjetno potrebo po igranju mini klavirja ravno med kratkim počitkom svoje mame, da ne omenjamo niti nenamernih brc in klofut v obraz očetov, tu pa je še obmetavnaje v najrazličnejšimi bolj ali manj letečimi predmeti pri zajtrku (torej, ko se starši odpravljajo na delo). Niso pozabili niti na čas pandemije in delo od doma. Tako ena od mam v oglasu hrani otroka ravno med videoklicem. Čeprav je starševstvo opazno stresno in naporno, pa na obrazih staršev težko spregledate srečo.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji