levis
Aktualno

Levi's: Kupujte bolje, nosite dlje

Septembra je Levi's začel z romantično obarvano oglaševalsko akcijo »Kupujte bolje, nosite dlje«, ki temelji na dolgoročni zavezanosti blagovne znamke, da naredi modo bolj trajnostno in podaljša življenjsko dobo svojih izdelkov.

Levi's je na trajnostni misiji pomagati potrošnikom, da vzljubijo njihove kavbojke desetletja in ne kupujejo oblek sezonsko. V projektu so se povezali z agencijo AKQA (del mreže WPP) in ustvarili kinematografski kratki film s perspektive para  kavbojk Levi's, ki pripovedujejo večgeneracijsko zgodbo. Film nas popelje po življenju njihovega najbolj ikoničnega izdelka, kavbojk 501. Skozi desetletja se par z vsakim lastnikom malce preoblikuje in prilagaja slogu časa, glavno sporočilo pa je, da so kavbojke 501 danes še vedno modne in nosljive tako, kot so bile v šestdesetih letih prejšnjega stoletja.

»Akcija govori o zapuščini, trajnosti in privlačnosti znamke za široko svetovno občinstvo. Par Levi’s se lepo stara, privlači generacijo za generacijo, ki jih malo prilagajajo in spreminjajo. Naši izdelki so brezčasni, vsestranski in vedno modni. To sporočilo je danes, ko razmišljamo, kako lahko prispevamo k trajnostni prihodnosti, pomembnejše kot kdaj koli prej,« je povedala Karen Riley-Grant, globalna direktorica trženja blagovne znamke Levi's.

Trajnostna prošnja in obljuba

Levi's potrošnike poziva, naj bodo bolj premišljeni pri svojih odločitvah o nakupu in naj iščejo načine, kako lahko ponovno nosijo, preoblikujejo in čim dlje obdržijo oblačila, preden jih predajo prihodnjim generacijam. »Kupuj bolje, nosi dlje« je hkrati prošnja in obljuba.

Blagovna znamka se zavezuje, da bo nadaljevala s svojim poslanstvom, da bo ostala odgovoren skrbnik naravnih virov, da bo uvedla trajnostne inovacije na vseh njihovih platformah oblikovanja in proizvodnje, da bo postala še bolj trajnostna ter da se bo usmerila k bolj krožnim praksam na vseh področjih.

Podnebje, potrošnja in skupnost so v središču njihovega pristopa k trajnosti in Levi’s izvaja različne pobude v podporo tej viziji: naložbe v materiale, kot sta bombažna konoplja in organski bombaž, ki zmanjšujeta porabo vode, pametna raba vodnih virov, zmanjševanje proizvodnje denima, uvedba platforme za nadaljnjo prodajo iz druge roke in nabor krojačev za popravilo in preoblikovanje oblačil.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji