mercat
Aktualno

Mercator z novim analitičnim orodjem za spremljanje nakupnih odločitev

Mercator je največjim dobaviteljem premierno predstavil analitično orodje Mercator Shopper Insights (MSI).

Mercator je svojim dobaviteljem predstavil orodje za analizo nakupnih navad in načrtovanje prodajne ponudbe, ki temelji na obsežni podatkovni bazi kartice zvestobe Pika; teh je več kot 700.000. Doslej je bil poudarek le na transakcijskih podatkih, korak naprej pa predstavlja uporaba analitičnega orodja, ki v središče našega opazovanja postavi kupca in njegove nakupne odločitve. Hkrati omogoča razumevanje vzrokov prodajnega rezultata na podlagi dejanskih podatkov vedenja kupcev. Nova platforma zagotavlja pregleden in vizualno dovršen vpogled v segmente kupcev, regije in formate prodajaln – od ravni kategorije do posameznega izdelka v želenem časovnem obdobju.

Nova platforma bo omogočila boljše poznavanje kupca

Na MSI so na enem mestu zbrani podatki, kako se določen izdelek prodaja, komu in kdaj, v katerih segmentih ima nadpovprečno prodajo, kje raste in kje pada, omogočeno pa je tudi dnevno spremljanje rezultatov predstavitve novih izdelkov, uspešnosti akcijske prodaje ali oglaševalske akcije. S tem lahko dobavitelji ugotovijo, ali so z aktivnostjo pridobili nove kupce in ali pa se je spremenila potrošnja že obstoječih kupcev. »Uporaba platforme MSI prikaže vpogled v nakupno vedenje, hkrati pa omogoča kontinuirano spremljanje rezultatov nakupnih odločitev že za pretekli dan. Analitično orodje MSI omogoča višji standard pri razumevanju nakupnih navad, kar posledično pomeni lažje in boljše načrtovanje tržno komunikacijskih aktivnosti,« pravi Jana Novak, direktorica poslovne inteligence v Mercatorju.

Orodje MSI je aktualno za analiziranje Mercatorjevih podatkov v Sloveniji in Konzumovih na Hrvaškem, kmalu pa bo dostopno tudi v Srbiji. V Mercatorju so prepričani, da bo nova platforma omogočila boljše poznavanje kupca in s tem tako njim kot tudi dobaviteljem nudila nove konkurenčne prednosti v Sloveniji in celotni regiji.

jana mercator

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji