MM HITRICE
Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.
Vsako nedeljo vas bo v vašem e-poštnem predalu čakal pregled aktualnih novičk, ki si jih boste lahko prebrali »na hitr’co« in s tem dodali piko na i iztekajočemu tednu ter se ustrezno informativno opremljeni podali v nov delovni teden.
12. Outstanding: po dve nagradi Futuri DDB in Pristopu
Plakati McDonald'sa, Društva Bralna značka Slovenije, Mestne občine Ljubljana, Big Banga in Optike Ghetaldus so s svojimi kreativnimi rešitvami v zunanjem oglaševanju najbolj prepričali žirijo 12. Outstandinga. Žirija je v štirih različnih tekmovalnih kategorijah ocenila skupno 243 plakatov, ki so bili na Europlakatovih oglasnih površinah objavljeni v koledarskem letu 2022.
Ivu Boscarolu priznanje za življenjsko delo na področju managementa
Ivo Boscarol je s svojimi dejanji zgled inovativnosti, prodornosti, uspeha in odličnega vodenja, so zapisali pri Združenju Manager, ki je podjetniku podelilo priznanje za življenjsko delo na področju managementa. Sekcija managerk pri Združenje Manager je podelila priznanje Artemida Tanji Blatnik, generalni direktorici romunske družbe Euroins Asigurare, in dr. Babett Stapel, poslovodni direktorici Fraport Slovenija. Na januarskem srečanju ZM so razglasili tudi mladega managerja 2022. Priznanje je prejel Primož Zelenšek, soustanovitelj in direktor podjetja Chipolo.
SEMPL se vrača v velikem slogu
SEMPL se 19. in 20. oktobra 2023 vrača v Portorož in to v velikem slogu ene od največjih »živali« med medijskimi festivali. »SEMPL nas tokrat ne bo učil nove realnosti (to že poznamo), ampak nas bo naučil sprejemati 'nikoli več normalnost', polno 'seizmičnih šokov' v medijih, marketingu in komunikaciji. SEMPL bo še boljši, še večji, še udarnejši in bolj vizionarski kot kdaj koli prej. Mora biti in bo! Kot kit, ki hlasta po zraku, bo skočil iz zatišja zadnjih let in brezkompromisno naplavil novo in odplaknil vso zastarelo in neuporabno medijsko balast,« pravijo organizatorji.
V Tušu dobrodelni s srčnimi nakupi
V okviru kampanje »Srčni nakupi« so v Tušu decembra zbirali sredstva, s katerimi so preko Božičkove tovarne daril razveselili otroke iz socialno šibkih družin. Poleg tega so zbirali tudi sredstva za društvo proti mučenju živali in se ob tem odpovedali prodaji pirotehničnih izdelkov. S tem so kupce želeli spodbuditi k praznovanju brez hrupa. Dobrodelno aktivnost so podprli tudi na družbenih omrežjih in tako dobro vest o »srčnih nakupih« širili tudi preko svojih sledilcev.
Mlinotest podaril 500 kilogramov moke
Mlinotest je že četrtič zapored pripravil pekovsko akcijo »Mojstri peke«. Akcija je imela tudi dobrodelni značaj, saj so lahko mojstri peke po vsej Sloveniji s svojo peko v sodelovanju z Zvezo prijateljev mladine Slovenije pomagali družinam v stiski. Mlinotest je tako ZPMS podaril kar 500 kilogramov moke.
SPAR je že osmič prejel nagrado Inovativno živilo leta
V devetem izboru najbolj inovativnih živil leta, ki poteka pod okriljem Inštituta za nutricionistiko, so si Sparovi izdelki to prestižno nagrado prislužili že osmič. Tokrat inovacije leta prihajajo iz Pekarne SPAR in iz ponudbe predpripravljenih izdelkov SPAR TO GO, ki jih vsak dan sveže pripravljajo v trgovinah. Navdušili so droženi kruh s semeni z manj soli iz Pekarne SPAR ter skodelici SPAR TO GO.
Kakovost, ki ji zaupate, cena, ki prepriča
V Mercatorju dobro ponudbo gradijo z najboljšimi partnerji. Tokrat predstavljajo izdelke priznanih blagovnih znamk Gorenje, Armal, Svilanit ter Rosmarino po promocijskih cenah. Vabijo vas v Mercatorjeve hipermarkete in supermarket, kjer je ponudba na prodajnih mestih posebej označena.
Zaživel je projekt Protect Proteus
Ta teden je zaživel eden od največjih trajnostnih projektov Protect Proteus. Gre za projekt za zagotovitev optimalnega življenjskega okolja za mladičke človeških ribic in ozaveščanje o pomenu te zavarovane živalske vrste, ki so se ga kot varuhi človeške ribice lotili kje drugje kot v Postojnski jami.
Pomladni navdih za ureditev interierja
JYSK vabi, da s preprostimi koraki v svoj dom vnesete zračnost in svežino pomladi. Predlagajo, da navdih poiščete v novi kolekciji Nordic Mood, ki jo JYSK predstavlja dvakrat letno. Letos Nordic Mood vsebuje omejeno serijo okrasov in dekoracij, ki jih je mogoče enostavno kombinirati in z le nekaj spremembami osvežiti videz svojega doma.
VOYO predstavlja drugo sezono serije Gospod profesor
Izvirna, hudomušna, poučna, sodobna … to je le nekaj pridevnikov, s katerimi so novinarji in kritiki v prvi sezoni opisovali serijo Gospod profesor. In že prvo sezono sta si ogledala dva od treh naročnikov VOYO; skupaj pa so ustvarili več kot 2 milijona ogledov. Zdaj se Gospod profesor vrača. 2. februarja si boste lahko ogledali prva dva dela nove sezone, nato pa vsak četrtek novo epizodo.
Nova sezona Poroke na prvi pogled z novimi pari in strokovnjaki
Na Planet se z novo sezono kmalu vrača ljubezenski eksperiment Poroka na prvi pogled. Najbolj romantičen resničnostni šov bo predstavil nove pare, ki iščejo ljubezen in nove strokovnjake, ki jim bodo pri tem pomagali. Ženinom in nevestam, ki se bodo prvič videli šele na poročni dan, bodo tokrat ob strani stali psiholog Timotej Strnad ter psihoterapevtki Barbara Sarić in Alja Fabjan.
V počitniškem programu TV SLO tudi novi slovenski seriji za otroke in mlade
Televizija Slovenija bo med zimskimi počitnicami poskrbela za pester počitniški program. Med počitnicami bodo predstavili tudi dve novi seriji: Mladi mojstri financ in Jaz sem Ana, ich bin Peter ter številne animirane uspešnice in filme.