bla
Aktualno

MM hitrice

Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.

Vsako nedeljo vas bo v vašem e-poštnem predalu čakal pregled aktualnih novičk, ki si jih boste lahko prebrali »na hitr’co« in s tem dodali piko na i iztekajočemu tednu ter se ustrezno informativno opremljeni podali v nov delovni teden.

Radovan Arnold se vrača v Arnoldvuga+

Radovan Arnold, kreativni direktor in ustanovitelj agencije Arnoldvuga+, zapušča mesto kreativnega direktorja v agenciji Herman & partnerji. Vrača se v svojo matično agencijo Arnoldvuga+, kjer bo skrbel za vrsto naročnikov, med drugim za prenovljeno podobo Prve lige (Nogometna zveza Slovenije), katere glavni pokrovitelj je zdaj družba Telemach. Še vedno pa ostaja partner v Herman & partnerji.

AMZS lastniško vstopil v YFLab

AMZS je s sovlagatelji lastniško vstopil v zagonsko podjetje YFLab, v sodelovanju s katerim je razvil pametno kresničko, edinstveno odsevno telo, ki beleži lokacijo otroka na njegovih poteh.

Elanova inovacija Voyager navdušila tudi ministre za konkurenčnost

Elan je v Digitalnem središču Slovenije na neformalnem zasedanju ministrov, pristojnih za konkurenčnost (notranji trg in industrija), predstavil svojo najnovejšo inovacijo. V sklopu dogodka ob predsedovanju Slovenije Evropski uniji se je predstavil s prvimi zložljivimi karving smučmi – Voyager, ki so bile na svetovni ravni že večkrat nagrajene za inovativnost in oblikovanje. Z inovacijo nagovarjajo trajnostno mobilnost, na njihovem razstavnem prostoru pa so si obiskovalci lahko tudi osebno ogledali to svetovno novost.

Prepoznavna barva magenta Barcaffèja zaščitena v Sloveniji

Družba Atlantic Droga Kolinska je s strani Urada za zaščito intelektualne lastnine prejela odločbo o zaščiti barve Pantone 214C (magenta), ki jo v Sloveniji Barcaffè uporablja že 50 let. V raziskavi, ki je bila izvedena v sodelovanju s Centrom poslovne odličnosti Ekonomske fakultete Univerze v Ljubljani, je Atlantic Droga Kolinska pridobila podatke, iz katerih prepričljivo izhaja, da potrošniki barvo Pantone 214 C povezujejo z izvorom blaga, torej znamko Barcaffè. Izpolnjeni pa so tudi vsi preostali pogoji za registracijo barve Pantone 214 C kot blagovne znamke.

bla

Na ocenjevanju Vino Slovenija 2021 dva šampiona za Radgonske gorice

Med 12. in 14. julijem 2021 se je v prostorih Pomurskega sejma odvilo 47. odprto državno ocenjevanje vin, Vino Slovenija 2021, ki sodi med najuglednejša mednarodno priznana tekmovanja. Radgonske gorice so na letošnjem ocenjevanju osvojile kar dva šampiona, eno veliko zlato, 5 zlatih in 6 srebrnih medalj. V kategoriji penečih vin je ocenjevalno komisijo ponovno najbolj prepričala zlata radgonska penina Millésime letnika 2008. Drugi šampionski naziv pa je prinesla kategorija posebnih vin, v kateri je zablestel izbor Traminec letnika 2002.

bla

Odprta kuhna gre po Sloveniji

Odprta kuhna se vrača na mestne trge po Sloveniji. Prvo gostovanje po skoraj dveh letih se je odvilo včeraj, v soboto, 24. julija, na Mestnem trgu na Ptuju. Kuhna je v sodelovanju z Zavodom za turizem Ptuj tokrat s skoraj 30 obedovalnicami od blizu in daleč popestrila dogajanje v sklopu priznanega festivala Arsana.

V Cityparku predstavljajo pametno pasjo uto

V ljubljanskem nakupovalnem središču Citypark si prizadevajo, da se tako obiskovalci kot tudi njihovi domači ljubljenčki dobro počutijo med nakupovanjem. Kot prvi v Srednji Evropi bodo v torek pred vhodom odprli pametno pasjo uto, imenovano Pasja vila. Uta je v poletnem času klimatizirana, v zimskem pa ogrevana, poleg tega pa se jo lahko upravlja preko aplikacije Den4Dogs.

bla

Olimpijski utrip v Ljubljani

Ker slovenski navijači zaradi epidemije ne morejo potovati na olimpijske igre v Tokio, se je Europlakat v sodelovanju z Olimpijskim komitejem Slovenije odločil poustvariti olimpijsko vzdušje v Ljubljani. V času olimpijskih iger bodo del Slovenske ceste v središču Ljubljane preko 24 digitalnih zaslonov spremenili v olimpijsko promenado.

bla

Telekomovim naročnikom na voljo več programov za spremljanje olimpijskih iger

Telekom Slovenije, dolgoletni partner Olimpijskega komiteja Slovenije in velik podpornik slovenskih športnikov, bo naročnikom svoje televizije med olimpijskimi igrami v Tokiu omogočil, da lahko posamezna športna tekmovanja spremljajo na dodatnih sedmih TV-programih Eurosporta. Tako bodo lahko naročniki, ki uporabljajo NEO, od 23. julija do 8. avgusta 2021 spremljali dodatne programe, ki so specializirani za spremljanje tekmovanj v posameznih športih, kot so košarka, odbojka, rokomet, nogomet, borilni športi, športi z loparjem in tako imenovani umetniški športi.

Telekom Slovenije še naprej skrbi za dobro počutje otrok

V Mladinskem zdravilišču in letovišču Debeli rtič je po letu premora zaradi razglašene epidemije spet živahno, saj v njem ponovno potekajo zdravstvena letovanja in rehabilitacije otrok.  Sodelavci Rdečega križa Slovenije zanje pripravljajo različne zdravstvene, gibalne in druge aktivnosti, da je bivanje otrok čim bolj prijetno, pa skrbijo v Telekomu Slovenije. Zadnje leto so zaposleni v zdravilišču izkoristili za to, da so tudi s pomočjo donacije Telekoma Slovenije v višini 20 tisoč evrov poskrbeli za zunanjo ureditev mladinskega doma Martinček. 

bla

 

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji