MM HITRICE
Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.
Vsako nedeljo vas bo v vašem e-poštnem predalu čakal pregled aktualnih novičk, ki si jih boste lahko prebrali »na hitr’co« ob jutranji kavi in s tem dodali piko na i iztekajočemu tednu ter se ustrezno informativno opremljeni podali v nov delovni teden.
Nove nagrade za penino Untouched by Light
Po kanskem levu in nagradi Kluba umetniških direktorjev (ADC) sta penina Radgonskih goric Untouched by Light in hrvaška agencija Bruketa & Žinić & Grey prejeli tudi srebrno nagrado Cresta v kategoriji oblikovanja. Penini so v teh dneh podelili tudi najvišje, zlato nacionalno priznanje za inovativnost, ki ga je Gospodarska zbornica Slovenije podelila na dogodku Dan inovativnosti 2021.
Znanih je 18 finalistov Effie Slovenija 2020
Prvostopenjska žirija Effie Slovenija 2020 je izbrala 18 finalistov v osmih kategorijah, med katerimi so dela enajstih oglaševalcev. Oglaševalci, ki so najbolj prepričali žirijo, so A1 Slovenija, Atlantic Grupa (s šestimi deli), zavarovalnica Generali, Lidl Slovenija, Mercator (z dvema oglaševalskima akcijama), NLB, Petrol, Pivovarna Laško Union, Spar Slovenija, Zavarovalnica Triglav in Zavod Vozim (z dvema oglaševalskima akcijama).
MOSS: Septembra je bil najbolj bran spletni portal 24ur.com
Septembrski podatki raziskave Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS) kažejo, da 24ur.com ostaja najbolj bran slovenski spletni medij. Portal je v tem mesecu obiskalo 956 tisoč unikatnih uporabnikov. Portal 24ur.com je v primerjavi z junijem zabeležil za 3,7 odstotka višji obisk, bralci pa so se na njem v povprečju zadržali 9 minut in 33 sekund.
Novo turistično zavarovanje na slovenskem trgu
Telekom Slovenije je razvil in omogočil tehnično rešitev, preko katere Zavarovalnica Sava naročnikom mobilnih storitev Telekoma Slovenije omogoča nov inovativen produkt. Gre za prvo turistično zavarovanje s plačilom »po porabi« oz. glede na dejansko število dni, ko je posameznik v tujini. Zavarovanje zagotavlja uporabnikom preprosto aktiviranje storitve na daljavo, zavarovalna premija pa se obračuna samodejno, in sicer za čas, ko je mobilna številka uporabnika prijavljena v omrežjih tujih operaterjev.
Mastercard Strive za ekonomsko okrevanje malih podjetij
Mastercard zaganja globalno iniciativo Strive za mala podjetja, s katero želi pospešiti ekonomsko okrevanje. Strive ob zagonu razpolaga s 25 milijoni dolarjev dobrodelnih sredstev, ki jih bodo namenili za krepitev finančne odpornosti in spodbujanje rasti malih podjetij po vsem svetu.
Društvo za marketing Slovenije z novo celostno grafično podobo
Društvo za marketing Slovenije (DMS) je 45. letnico delovanja obeležilo s prenovo blagovne znamke. Zasnovali so jo v agenciji Luni \TBWA, kjer pravijo, da so izbrane barvne kombinacije sodobne, opazne in pritegujejo pozornost, celoten znak pa je zasnovan z mislijo na fleksibilnost možnosti uporabe v različnih medijih in kanalih.
HOFER za zmanjšanje odpadne hrane
Ob svetovnem dnevu hrane je HOFER v projekt »Donirana hrana« priključil vse svoje trgovine po Sloveniji. Hkrati organizacijam, ki prevzemajo in distribuirajo donirano hrano, namenjajo donacijo v skupni vrednosti 17.800 evrov. V sklopu prizadevanj za zmanjšanje odpadne hrane na izdelkih lastnih blagovnih znamk uvajajo tudi logotip, ki sporoča, da izdelka po poteku roka uporabnosti pogosto še ni treba zavreči.
Spar izdelal inovativen Trajnostni kruh in osrečil 100 slovenskih družin
V podjetju Spar Slovenija so v luči letošnjega svetovnega dneva hrane, ki smo ga obeležili 16. oktobra, v sodelovanju s priznanim chefom Markom Pavčnikom pripravili prav posebno akcijo »Iz tega kruha bo moka«. Izdelali so Trajnostni kruh, ki ga bodo ponudili na svojih policah in pokazali, kako na inovativen način zmanjšujejo količino zavržene hrane. Z novim Trajnostnim kruhom so obdarili tudi 100 slovenskih družin.
Na Skazinem teku zbrali 12.000 evrov
Med 27. septembrom in 3. oktobrom 2021 so na 6. Skazinem teku Otrok otroku dobrodelne (kilo)metre za lepši vsakdan svojih vrstnikov nabirali otroci iz 56-ih slovenskih krajev. Na teku, ki so ga podprli tudi znani Slovenci, so zbrali 12.000 evrov, ki jih bodo namenili za obnovo mestnega igrišča v Velenju in zasaditev dreves na tem območju. V šestih letih so tako pri Skazi z dobrodelnimi teki zbrali skupaj že 55. 800 evrov.
Gledalcem ne bo dolgčas
Na Pro Plusu pravijo, da so krompirjeve počitnice tisto obdobje, »ko se dramaturški loki naših oddaj vzpenjajo in vsi držimo pesti, da bodo naši udeleženci šovov in oddaj imeli – krompir. Da bodo zmagali. Da se bodo zaljubili. Da bodo prižgali svojo zvezdo.« Gledalce v prihodnjih dneh in tednih čakajo nove dogodivščine v oddajah Kmetija in Ljubezen na vasi, Filip Flisar bo s svojo Kuhinjo na kolesih po Goriški iskal najboljše lokalne zgodbe in lokalne jedi, ob nedeljah bodo lahko spremljali oddaje Ena na ena, Štartaj, Slovenija! in Slovenija ima talent, med tednom pa prigode junakov izvirne slovenske serije Sekirca v med.