hi
Aktualno

MM HITRICE

Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.

Vsako nedeljo vas bo v vašem e-poštnem predalu čakal pregled aktualnih novičk, ki si jih boste lahko prebrali »na hitr’co« in s tem dodali piko na i iztekajočemu tednu ter se ustrezno informativno opremljeni podali v nov delovni teden.

Cannes Lions 2022: »Untouched by Light« v finalu

Radgonske gorice in agencija Bruketa&Žinić&Grey sta se s projektom »Untouched by Light« uvrstila v finale v kategoriji kreativnega medorganizacijskega trženja (Creative B2B) na letošnjih kanskih levih. »Po dveh letih odmora zaradi pandemije koronavirusa se je spomladi v londonskem hotelu Savoy odvil mednarodni sejem penin Glass of Bubbly, kjer bi moral biti »Untouched by Light« prvotno predstavljen. Tako je v kleti hotela nastal darkroom, kjer so lahko distributerji in novinarji okušali penino v popolnoma mračni izkušnji,« so pojasnili v agenciji. V finalu je tudi njihov projekt »Brigometer«, ki so ga v sodelovanju z agencijo Go2Digital zasnovali za Croatia osiguranje.

unt

Ana Roš & Tuš Boutique na glavni tržnici v Ljubljani

Ana Roš in Tuš sta nadgradila uspešno sodelovanje z odprtjem mestne zakladnice lokalnih dobrot v pokritem delu glavne ljubljanske tržnice na Pogačarjevem trgu. Tam so poleg izdelkov vrhunske kulinarike za vsakdanje nakupe iz linije Ana Roš & Tuš na voljo še drugi izbrani lokalni izdelki, v katerih bodo uživali ljubitelji slovenskih lokalnih dobrot.

anaros

Priznanja trem generacijam mladih upov

Po treh letih premora se je znova zgodila zaključna prireditev družbeno odgovornega projekta Mladi upi, ki že jubilejnih deset let poteka pod okriljem Zavoda Vse bo v redu in Zavarovalnice Triglav. Na njej so podelili diplome in nagrade kar trem generacijam nadarjenih posameznikov s področja športa, para športa, znanosti in umetnosti. Na zaključnem dogodku sta bila prisotna tudi športna plezalka Janja Garnbret in nekdanji paraplavalec Darko Đurič.

mladiupi

Big Bang, Groupe SEB in Ana Praznik skupaj za boljši jutri slovenskih otrok

V času, ko naša družba okreva po eni največjih humanitarnih kriz sodobnega časa, so se v Big Bangu in Groupe SEB odločili, da s projektom »Za boljši jutri« slovenskim družinam pomagajo pri premagovanju življenjskih stisk. Sredstva, zbrana v projektu, so donirali Verigi dobrih ljudi, ki se pod okriljem Zveze prijateljev mladine Ljubljana Moste-Polje s pomočjo partnerjev že vrsto let trudi zajeziti revščino v Sloveniji. Dobrodelni projekt je s svojim ambasadorstvom podprla tudi Ana Praznik.

bigbang

HOFER ustanovil sklad Skupaj za FER otroštvo

V podjetju HOFER se trudijo prispevati, da imajo vsi otroci enake možnosti za odraščanje in da njihovo otroštvo prežemajo varnost, brezskrbnost, igrivost ter dostop do izobraževanja. Zato so skupaj z Zvezo prijateljev mladine Ljubljana Moste-Polje dosedanje sodelovanje pri projektu Botrstvo nadgradili z ustanovitvijo sklada Skupaj za FER otroštvo, ki bo podpiral otroke in mladostnike Botrstva.

fer

Minicity Ljubljana z Mlečno deželo

Minicity Ljubljana, kreativno otroško mesto, ki že osmo leto navdušuje starše in otroke iz vse Slovenije, je bogatejši za Mlečno deželo. Najnovejša igralna enota, ki je nastala pod pokroviteljstvom Mlekarne Celeia, bo s kreativnimi obiskovalci Minicityja napisala novo zgodbo male, a že dobro poznane kapljice Oki Doki.

minic

Popolnoma prenovljen Intersport v BTC Cityju Ljubljana

V BTC Cityju Ljubljana so popolnoma prenovili prodajalno Intersport, ki je z implementacijo novega koncepta prodajnega prostora v ospredje postavila napredno uporabniško izkušnjo. Povečana prodajalna s široko izbiro, unikatnim interierjem in ostalimi novitetami, vključno z upoštevanjem usmeritev trajnostnega razvoja, tako predstavlja prvo »flagship« prodajalno znamke Intersport v Sloveniji.

intersport6

Po Cityparku kar z vlakcem

Po nakupovalnem središču Citypark se boste do konca tega meseca lahko brezplačno vozili s posebnim vlakcem Mini Express. Ta bo brez dvoma magnet za otroke, saj je kopija parnih vlakov iz prve polovice 20. stoletja. Proizvaja originalen zvok parne lokomotive in dim vodne pare, kar najmlajše nadobudneže še posebej zabava. Vlakec bo vozil po pritličju nakupovalnega središča.

vlakec

POPolne vsebine za nepozabno poletje

Tudi za poletje so na Pro Plus pripravili filme, serije in ostale vsebine, ki bodo gledalke in gledalce osvežile v vročih poletnih mesecih. Na POP TV bo poletje v znamenju ljubezni in šova Poroka na prvi pogled: Hrvaška, manjkalo pa ne bo niti nanizank in filmskih premier. Premiere in večne uspešnice gledalce čakajo tudi na programih KINO, BRIO in OTO, šport  pa bo kot vedno doma na Kanalu A.

brak

Na Planet prihajajo Skrivnosti Brokenwooda in Nova priložnost

V petek so si gledalci na Planetu lahko ogledali novo kriminalno nanizanko Skrivnosti Brokenwooda (The Brokendwood Mysteries), v kateri zločine v navzven spokojnem novozelandskem mestecu raziskuje inšpektor Mihe Shepherd. Jutri ob 12. uri pa jih čaka prvi del povsem sveže mehiške nadaljevanke Nova priložnost (Si nos dejan), v kateri bodo lahko videli tudi Gabrielo Spanic.

broken

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

almas
13. 08. 2022

Eden od večjih izzivov, s katerimi se je Svetlana Almaš, direktorica marketinga in…

»Pogosto ljudje na korporacije gledajo kot na dinozavre, okostenele strukture, ki le počasi sledijo spremembam, a realnost je, vsaj pri nas, zelo…

zadravec
12. 08. 2022

Poslovni svetovalec Domen Zadravec nam je v intervjuju za MM zaupal, kako je sodelovati z…

Pri vsakem hitro rastočem, uspešnem podjetju gre za enkratno kombinacijo dejavnikov, kot so znanje, inovativnost, strast, vizionarstvo, podjetnost in…

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

Naši avtorji