bla
Aktualno

MM priporoča: SMK, 2. dan

Če vas ni včerajšnja zabava preveč utrudila, je tudi drugi dan 26. Slovenske marketinške konference vrsta zanimivih predavanj.

Ob 9. uri se drugi konferenčni dan začne s sklopom predavanj »Renesansa in priložnosti marketinga za globalno rast«. Niko Slavnič (HTEC Group) bo predstavil, kaj ima marketing z rastjo podjetja z 200 na tisoč zaposlenih v času »lockdowna«, Boris Kapitanovič (Workshares Ltd) pa kaj imajo skupnega Jane Austen, Elton John in britanska mornarica. Tilen Travnik (Bevo) bo predaval o tem, kako od 100 zrezkov na teden priti do prodaje tone mesa na teden v ZDA. 

Ob 10.30 sledi »Renesansa, ki pretresa marketinške budžete in marketinško učinkovitost«.  Jaroslaw Podsiadlo (Kearney) bo govoril, kako maksimizirati donosnost marketinške naložbe v turbulentnih časih; tema pogovora z Matjažem Grmom (Adria Mobil) in Lovrom Peterlinom (A1) bo marketinško načrtovanje.

Doseganje relevantnosti za potrošnike je večno marketinško vprašanje. Morda vam lahko pri tem ob 12.30 lahko pomagata Tamara Pavasovič Trošt (Ekonomska fakulteta) in Iztok Franko (Diggintravel).

Ob 14. uri boste lahko v zadnjem sklopu predavanj prisluhnili marketinškim zvezdam in feniksom, in sicer Timotej Gračner (Blackfire) in Marcela Klofutar in Uroš Štefelin (Vila Podvin).

486

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

mija
20. 11. 2021

Futura DDB je letos že trinajstič stala na zmagovalnem odru Slovenskega oglaševalskega…

Sebe najlažje opredelim kot vodjo, ki deluje z zgledom, ki ima visoko postavljene osebne cilje in mu je pomembno, da pri svojem delu uživa. Osebno me…

bla
17. 11. 2021

Big Bangov naziv spletnega trgovca leta v regiji je zagon za nove izboljšave, pravi Peter…

bla
15. 11. 2021

Nika Kristina Butina, direktorica startupa Epidemic, je z bralci MM-a delila izkušnjo…

Naši avtorji