metropolitan
Aktualno

Na trg vstopa nova revija Metropolitan

V uredništvu pravijo, da gre za vsebinsko raznovrstno revijo za razmišljujočega, radovednega, urbanega ljubitelja pisane besede, ki išče naslednjo najboljšo zgodbo. Prva številka, ki vsebuje 138 strani, je že na voljo na prodajnih mestih.

Revijo Metropolitan so zasnovali kot stičišče izjemnih zgodb; kratkih in dolgih, zabavnih in resnih, aktualnih in zimzelenih. Ekipa z dolgoletnimi izkušnjami v svetu življenjskostilnih revij in digitalnih medijev je zasnovala dinamično bralno izkušnjo, ki želi ugajati danes zelo raznolikim slogom uživanja v medijskih vsebinah. Temu primerno revija vključuje živopisen nabor tematik, od pop kulture, kulinarike, mode, zdravega življenja in športa do poglobljenih intervjujev, avtomobilizma, potovanj in raznolikih življenjskih užitkov.

V prvi številki bralcem in bralkam med drugim ponujajo naslednje vsebine:

  • obširen intervju z založnikom in popotnikom Rokom Kvaternikom
  • kako so videti nekatera najbolj prestižna stanovanja v Ljubljani
  • kdo so slovenski zmagovalci pandemije
  • kakšna kavna revolucija se obeta v Sloveniji
  • kaj NFT-ji pomenijo za resnično umetnost
  • vse, kar morate vedeti o olimpijskih igrah, in pogovor z Brankom Oblakom o tem, kaj potrebuje slovenski nogomet in kaj se mu obeta.
  • iskren pogovor z Alenko Artnik, potapljačico na dah, ki z dvema svetovnima rekordoma razkriva lepote in skrivnosti globin
  • popotnik in fotograf Aleš Bravničar razkriva, kje v Evropi se skrivajo turistom manj znani, a neverjetno šarmantni kraji in letovišča
  • in še to, da stres ni vedno slaba novica – obstaja pa tudi kar nekaj nenavadnih načinov, kako se z njim soočajo ljudje po svetu.

Revija, oblikovana po navdihu sodobnih revijalnih trendov

Likovno je revija oblikovana po navdihu sodobnih revijalnih trendov, z močno vizualno podporo, izrazitimi grafičnimi elementi in različno arhitekturo vsebin, od poglobljenih intervjujev do dinamičnih infografik. »Revija Metropolitan želi biti vsebina z dodano vrednostjo, ki bralcu med poplavo neštetih bežečih informacij ponuja večkrat pogrešano potopitev v deželo besed,« pravijo.

Posebej ponosni so tudi na naslovnico revije, ki v svet slovenskih življenjskostilnih revij vnaša edinstveno estetiko ilustracije. Prvo so zaupali ilustratorju Nenadu Cizlu in se popolnoma prepustili njegovi kreativni viziji metropole, zgrajene v formi torte, z uličnimi svetilkami kot svečkami, kar se celostno odraža kot urbani simbol navdiha in preporoda po težkem pandemičnem letu. »Tako je naslovnica že sama po sebi svoja zgodba – ponuja različna sporočila in namige, izvablja zamisli in komentarje. Upamo, da bodo bralci lahko naslovnico gledali in interpretirali vsak po svoje,« dodajajo.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji